Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Lyst til og joine crew... gøy og hjelpe til men er vell for liten 8836882[/snapback] 16 8854390[/snapback] Da er du ikke for liten, jeg var 16 da jeg ble med som infocrew ved HW-lan06. Dessuten er det ikke alder det går på, men det er ferdigheter og innsatsvilje. (så sant en ser bort fra security der en må være 18, og PWR der en må ha fagbrev)) Endret 14. juni 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 16 er absolutt ikke for ungt. Jeg var 16 på HW-LAN, og er 17 på TX. Ikke så stor forskjell fra deg Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Sånn, nå har 3 stykker sagt mer eller mindre det samme, og jeg sier det jeg å 16 er ikke for ungt, men detjeg tror vil stoppe deg nå er vel søknadsfristen. (hm, er det en frist?)Begynner å bli en stund siden intak for crew åpna. 16 er absolutt ikke for ungt. Jeg var 16 på HW-LAN, og er 17 på TX. Ikke så stor forskjell fra deg Ditto Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan vel si det sånn at.. hvis dere tenker dere at The eXperience er et arrangement som de fleste inne på diskusjon.no vil være med på.. og da er det sikkert ikke 2-3 som søker når det er godt opp mot 2-300 som skal godtas.. det er ikke gjort over natta.. så hvis det tar usansynlig lang tid. og da mener jeg lang tid, som f.eks 2 månder.. en annen ting er jo at de som mottar søknadene har jo faktisk en jobb ved siden av som de må gjøre og.. så du får smøre deg med tålmodighet... roma ble som sagt ikke bygget på en dag.. 8845023[/snapback] Det har gått langt over 2 måneder siden jeg sendte søknad! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan vel si det sånn at.. hvis dere tenker dere at The eXperience er et arrangement som de fleste inne på diskusjon.no vil være med på.. og da er det sikkert ikke 2-3 som søker når det er godt opp mot 2-300 som skal godtas.. det er ikke gjort over natta.. så hvis det tar usansynlig lang tid. og da mener jeg lang tid, som f.eks 2 månder.. en annen ting er jo at de som mottar søknadene har jo faktisk en jobb ved siden av som de må gjøre og.. så du får smøre deg med tålmodighet... roma ble som sagt ikke bygget på en dag.. 8845023[/snapback] Det har gått langt over 2 måneder siden jeg sendte søknad! 8860379[/snapback] For meg er det nesten 2 måneder, men jeg sendte en pm til fubar i dag for og høre med han hva som hadde skjedd med søknaden min, jeg fikk til svar at han skulle huke tak i rette person og kjefte Så jeg ville ha sendt han en pm, så får du satse på at det blir noe fremgang Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvem er rette personene da, som skal bli huka tak i og kjefta på? :!: Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så jeg ville ha sendt han en pm, så får du satse på at det blir noe fremgang 8860475[/snapback] Å mase masse på Fubar nå er ikke smart. Han har alt for mye å gjøre og som hans høyre og venstre arm, venstre kne og høyre skulder skal jeg avlaste han litt. Hvis noen har spørsmål vedrørende søknader o.a. kan dere ta kontakt med meg på pm eller aller helst pr. mail på [email protected]. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Når får vi vite om vi blir crew? Sendte sikkert søknad for 2mnd siden Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvilket crew har du søkt deg inn i? Gjør som Mathiassky skrev over deg. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvilket crew har du søkt deg inn i? Gjør som Mathiassky skrev over deg. 8948400[/snapback] Support, tech, eller info En av de som er ledig Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Send meg en mail ([email protected]) så skal jeg se på det. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Alle som har sendt en søknad vil få en tilbakemelding om de er inne eller ikke i crewet. Vi beklager at dette kan ta litt tid. Er det veldig lenge siden du har sendt inn søknad og enda ikke fått noe svar, send meg en mail på [email protected], så skal jeg sjekke det ut. Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hva er kritert for blir med i sec-crew? yrkersfaglig erfaring? osv Endret 4. juli 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja har heller ikke fått svar.... Som mangen sier er det noen som må bruker ferie for de har jobb så dere bør kjappe dere litt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Som jeg har sagt tidligere; send meg en mail hvis du enda ikke har fått svar på søknaden. Jeg kommer ikke til å undersøke henvendelser via forumet. Mailen er: [email protected]. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hva er kritert for blir med i sec-crew? yrkersfaglig erfaring? osv 9004976[/snapback] 18år< Står vel en del steder edit Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor SecurityIvareta sikkerheten for crew, deltakere og besøkende. 18 års aldersgrense. Vekterkurs er en fordel men ikke et krav. Bør kunne førstehjelp. Sikre verdier som forefinnes i Vallhall. Være serviceminded – husk vi skal ikke være noen maktsyke gorillaer og arrogante. En hyggelig men bestemt person får gjerne mer gehør og respekt enn de som bare tramper frem. hovedsiden Endret 23. juli 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hører rykter om at Tech er fult... noen som vet? :!: Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hører rykter om at Tech er fult... noen som vet? :!: 9464458[/snapback] Oh yes, fullt for lenge siden. Fikk svar i juli at de kun tok inn folk som hadde vært der året før. Og at det derfor var kun noen få plasser ledig da de annonserte at de trengte folk til Tech-crew. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg