Gå til innhold

The Experience: Ønsker du å være crew?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke?! :ph34r:

Vel, vel. Uantsett var det litt rart å sende inn søknad når Kenneth allerede har sagt jeg er inne og jeg var på første møte. Men det er vel for at dere skal ha orden i sakene ;)

Lenke til kommentar
Hvis motivasjonen er hvor raskt du får vite svar på det du ønsker el-thorre, så vil jeg si at det kan bli et problem. smile.gif Slik situasjonen er nå, så er vi 2stk som holder på med The eXperience. Claes har ansvaret for sponsorer og messedelen. Jeg har alt det administrative, og inntil alle crewene er på beina og jobber selvstendig så vil ting ta litt tid. Det håper jeg du har forståelse for, at vi ikke ikke hele veien klarer holde alle oppdatert.

Fortsatt Fubar, det er ikke kunden sitt ansvar. Finnes sikkert en hel haug av mennesker her på HW.no som ville stille opp frivillig til å ta info delen for dere siden dere bare er 2 stk. Men sånn er det nå blitt og jeg skal ikke si noe mer om saken enn jeg allerede har gjort.

Jeg har fått mange søknader, og er du usikker på om din søknad har kommet frem, så kan du sende meg en PM med navnet ditt og hvilket crew du satt som pri 1. Da finner jeg fort ut av det.

Var dette hintet til meg?

Lenke til kommentar

Nei det siste der var en generell oppfordring. :) Har fått en del spm på IRC fra enkelte som har søkt, men er usikre på om søknaden kom frem.

Vi er 2stk som holder i trådene her for Hardware nettverket ja, og det er fordi det stilles krav om det. Nå er crewprosessen kommet et godt stykke på vei. Jeg legger til flere og flere på lista hver dag. Når rammene er satt for hvert enkelt crew, så går de løs på sine oppgaver.

Lenke til kommentar
Ikke?! :ph34r:

Vel, vel. Uantsett var det litt rart å sende inn søknad når Kenneth allerede har sagt jeg er inne og jeg var på første møte. Men det er vel for at dere skal ha orden i sakene ;)

8538570[/snapback]

Det er helt korrekt. Da har jeg lagret informasjonen.

Lenke til kommentar

Yellow, den ligger i bunken. Security har tatt litt lenger tid enn beregnet dessverre, men svar kommer så fort som mulig. :)

Jeg har svart på 4-5 pm'r i kveld vedr søknader. Så hvis flere er usikre på om dere søknad er kommet frem - send meg en pm med navn og hvilket crew du hadde som førstevalg.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jeg har fremdeles ikke fått svar.

8833622[/snapback]

8833622[/snapback]

Da er du jammen ikke alene. Begynner å lure på om dette er et useriøst opplegg.....

8834603[/snapback]

Dere kan vente på svar som alle andre søkere. Dere er ikke alene, og det blir ikke bedre med sånne som dere. Når det gjelder kommentering, kan Event crewet få svare

Lenke til kommentar

Sikkert bare å søke ivei SuperSjur. Alder gir jo en viss pekepin på hvor voksen man er i hodet, men det finnes mange som er veldig flinke til tross for lav alder. Selv har jeg blitt overrasket flere ganger av hvor utrolig dyktige yngere folk i crew har vært når de har fått en oppgave de liker, og et ansvar de klarer å påta seg :)

Men tror nok at på dette lanet er det alder, erfaringer og CV som teller når det gleder ansvarspostene. Det er et stort arrangement og man må være sikkre på at folka som tar en post klarer å oppfylle den, evt si ifra om en ikke klarer det. Og erfaringen viser jo der at jo yngere man er, jo mindre strukturert og organisert er man til å klare å ta en slik rolle :)

men for all del, det må jo være morsomt å være med i crew selv om man kanksje ikke får akkuratt den jobben man kan tenke seg. Dersom man har lyst til å søke crew flere ganger er det jo et utrolig stort pluss å få god omtale av en chief på HW lan.

Men som sagt, jeg har null ting å gjøre med HWlan atm. så dette er bare løse påstander og antakelser :)

Lenke til kommentar

8833622[/snapback]

8833622[/snapback]

Da er du jammen ikke alene. Begynner å lure på om dette er et useriøst opplegg.....

8834603[/snapback]

Dere kan vente på svar som alle andre søkere. Dere er ikke alene, og det blir ikke bedre med sånne som dere. Når det gjelder kommentering, kan Event crewet få svare

8836397[/snapback]

Heyhey no need to get opphisset.

Bare lurte på om jeg var glemt eller noe i den dur. Jeg vil gjerne være med skjønner du :)

Lenke til kommentar

Jeg kan vel si det sånn at.. hvis dere tenker dere at The eXperience er et arrangement som de fleste inne på diskusjon.no vil være med på.. og da er det sikkert ikke 2-3 som søker når det er godt opp mot 2-300 som skal godtas.. det er ikke gjort over natta.. så hvis det tar usansynlig lang tid. og da mener jeg lang tid, som f.eks 2 månder.. en annen ting er jo at de som mottar søknadene har jo faktisk en jobb ved siden av som de må gjøre og.. så du får smøre deg med tålmodighet... ;) roma ble som sagt ikke bygget på en dag.. :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...