TSP Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hva skal jeg skrive om jeg er innkvartert i et crew fra før? Forøvrig mangler det søkeskjemaet noe jeg anser som vesentlig, nemlig et "Annet" -felt. Sted hvor vi kan skrive evt. andre opplysninger som ikke passer seg i noen av de andre feltene. Min søknad kan virke noe rotete på grunn av dette, fordi det står ting som ikke passer i noen, men som jeg likevel føler for å få med. Hvor lang tid vil det ta før søknad er registrert og godkjent og når vil ting som egen "crew-wiki" og intraforum stå klart for oss? Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Grunnen til at de ikke har satt opp et "Annet" felt kan jo feks. være fordi de ikke trenger/krever mer informasjon enn det de spør om. Endret 21. april 2007 av icebyte Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dere spør heller ikke etter alder, så i teorien, kan jeg søke security, selvom jeg ikke er 18. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 1. Alder ser jeg at var en glipp, men dette vil sjekkes opp. Jeg kan berolige dere alle med at vi vil kjøre kontroll. Kan du ikke bevise din alder - da er du ute. Enkelt og greit. 2. Intraforum/wiki etc er satt opp av Ueland, og i løpet av de 2 neste ukene vil crewsøknader gås gjennom. Dette vil tas fortløpende, men pr nå er det 2 ting som går på samme tid. Crewsøknader og billettsystem. Hvor billettsystem har pri noen dager. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vil si at om noen skal være crew, så tenk to ganger.... Jobbe å slite utenom og få en dritt tilbake for det... Ikke en jævla genser engang Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Veel, du støtter diskusjon.no osv da ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva skal jeg skrive om jeg er innkvartert i et crew fra før? 8440151[/snapback] Kenneth Dammyr sa vi skulle sende søknader uansett. Bare sånn enkelt med navn osv. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Vil si at om noen skal være crew, så tenk to ganger.... Jobbe å slite utenom og få en dritt tilbake for det... Ikke en jævla genser engang 8444824[/snapback] 1. Syting og sutring kan du gjøre et annet sted. 2. Fjerne i såfall referansene i signaturen din, blir for dumt hvis du skal klage og så ha referanse til HWLAN 06 der. Lenke til kommentar
mads Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fikset problem med at siden bare reloader. Dere vil få bekretelse på skjerm og bekreftelse på e-post. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er snart ferdig med året mitt på IKT driftsfag, har grei peiling på winserver 2k3 og LAMP og ellers god datadrift kompetanse. Trenger dere meg til noe? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ble veldig kort søknad på meg desverre. Kom ikke på noenting å skrive. Var det et sted å skrive alder eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Vil si at om noen skal være crew, så tenk to ganger.... Jobbe å slite utenom og få en dritt tilbake for det... Ikke en jævla genser engang 8444824[/snapback] Det er kos å være crew. Du skal være bra innadvent og fiendtlig for å ikke få venner og ha det koslig på HW-LAN/HWX. Det handler om mer enn hva man får igjen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Var det et sted å skrive alder eller har jeg gått glipp av noe? 8450799[/snapback] Du gikk ikke glipp av noe... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det er kos å være crew. Du skal være bra innadvent og fiendtlig for å ikke få venner og ha det koslig på HW-LAN/HWX. Det handler om mer enn hva man får igjen. 8450979[/snapback] Nah... Det var ikke mye til hilsning og halleluja når du traff på meg Ok, du er tilgitt, du så litt sliten ut... Jeg fikk en helt blank side, er søknad fortsatt sendt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg fikk en helt blank side, er søknad fortsatt sendt? 8452708[/snapback] Du får bekreftelse på mail Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 medz: er det noen måte for feks. meg eller andre som sendte søknader tidligere å vite om vår søknad faktisk ble sendt? Har lest det ang. reloading og at søknaden skal være sendt, men er litt kjipt å ikke høre noe senere og da senere få en beskjed om at de aldri har motatt noen søknad. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg tror den bekreftelsen ble lagt inn etter jeg søkte. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Søknad sendt - glemte dog å skrive på skolegang Glemmer alltid noe men. Håper på det beste.. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Søknad sendt - glemte dog å skrive på skolegang Glemmer alltid noe men.Håper på det beste.. 8455190[/snapback] Så ikke noe sted å skrive skolegang jeg, og ikke noe felt for kvalifikasjoner ell. Fylte ut kun det de spurte om, men fikk inn noe skolegang i det første feltet. Glemte også andre relevante saker jeg kunnet skrevet selv om jeg så over søknaden noen ganger Endret 23. april 2007 av icebyte Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det var vel helst under Tidligere Erfaringer du kunne skrevet skolegang, eller under den første, blir vel det samme. Kan ha noe å si, hvis du for eksempel går media og vil på EVENT.. Eller IKT og vil på Net/Tech osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg