Gå til innhold

The Experience: Ønsker du å være crew?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt forvirret over kategoriene. Blir Net og Support limt sammen til ett crew? Jeg ser for meg Net, Support og Server alle som subkategorier til Tech, men ut ifra listen ser det ut som Tech skal inneholde support og nettverk, og Server er et eget crew. Traff jeg spikern der?

Lenke til kommentar
Jeg er litt forvirret over kategoriene. Blir Net og Support limt sammen til ett crew? Jeg ser for meg Net, Support og Server alle som subkategorier til Tech, men ut ifra listen ser det ut som Tech skal inneholde support og nettverk, og Server er et eget crew. Traff jeg spikern der?

8430741[/snapback]

Hvis jeg har vært utydelig der, så beklager jeg. :) Det skal bli ryddet opp i. Tech vil være nettverk/internet, teknisk support overfor brukerne f.eks. Server vil være en egen del under Tech, da de ikke trenger gjøre noe support ut mot deltakerne men er avhengig av å være nært gjengen som gir nettverk og internet.

Skal se over og få det enda mer tydelig. Takk for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar

Blir det da egne subkategorier for Net og Support? Dette er noe jeg mener er to veldig forskjellige ting, men på søkeskjema kan man ikke spesifisere om man vil være Netcrew eller Supportcrew.

Om det er egne Net- og Supportcrew, burde dere føre alle 3 (Net, Support og Server) under Tech fanen på søkeskjema, med mulighet for å spesifisere hvilke av disse man søker til.

Altså, slik som i fjor, bare at man har et eget navn på strømgutta (eller putte dem under Tech kategorien som i fjor), pluss da TECH::SUPPORT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Da var søknad sendt.

8431622[/snapback]

Jeg får det ikke til, når jeg har skrevet inn alt og trykker på "send søknad" så reloader den siden. Er det riktig eller er det jeg som gjør noe galt? :hmm:

Lenke til kommentar

CissaM: De mener vel at du bare skal la feltet stå som det er.

Pac-Mac: Sjekket for eventuelle feilmeldinger som kommer ? ..som feks. at du har fylt inn et eller flere felt feil. Ser ut som det er andre som har fått sendt søknad, så da er det vel et eller flere felt som er fylt inn med ugyldige verdier, eller kan du jo prøve en annen nettleser, kanskje det hjelper :)

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
Da var søknad sendt.

8431622[/snapback]

Jeg får det ikke til, når jeg har skrevet inn alt og trykker på "send søknad" så reloader den siden. Er det riktig eller er det jeg som gjør noe galt? :hmm:

8432533[/snapback]

Da er vi to. Nå har jeg prøvd med både iexplore og firefox gjentatte ganger uten hell. Kommer ingen feilmelding.

Lenke til kommentar
har samma problem. siden bare re-loader. :S

8434070[/snapback]

Da er den sendt og registrert.

(ja jeg har dobbelsjekket)

Edit:

Systemet fungerer som det skal, det nytter ikke å spørre meg / sende meg PM for å sjekke om søknaden er mottatt.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd med forskjellige maskiner, og får det samme. Kun reload.

8437132[/snapback]

Så lenge du ikke får opp en feilmelidng så er skjemaet sendt. Ser ut som at det mangler en melding om at skjemaet faktisk er sendt, skal be de som laget det utbedre det :)

Det er registrert mange søknader uten sertifikat, så et fungerer helt fint.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd med forskjellige maskiner, og får det samme. Kun reload.

8437132[/snapback]

Så lenge du ikke får opp en feilmelidng så er skjemaet sendt. Ser ut som at det mangler en melding om at skjemaet faktisk er sendt, skal be de som laget det utbedre det :)

Det er registrert mange søknader uten sertifikat, så et fungerer helt fint.

8437902[/snapback]

Var et dårlig system for dette. Om man ikke rører førerkort-boksen går det fint, men om man trykker i boksen kan man ikke velge bort det man har trykt på. Burde være et nei-valg.

Lenke til kommentar

Hvis du har valgt noe i den førerkort boksen, så kan du holde nede "Ctrl" og venstre musetast, for deretter å trykke på det du hadde valgt. Valget skal da gå bort. Det er slik med alle slike bokser som ikke er satt opp på en spesiell måte.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...