bobyboj Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har et så ganske stort problem med PC'en for øyeblikket. KORT FORTALT: Jeg setter på pcen.. den slår seg på.. viser hvor mye RAM og alt jeg har.. så kommer den over i neste vindu, der står det de forskjellige diskene osv, ja dere vet.. nederst kommer det dmi vertifing pool device, den står ca i 3 sekunder.. så når det vinudet blir borte, blir hele skjermen svart.. Den er på, og pcen går, men den kommer inget videre. Altså den stopper når Windows logoen og loadinga skal komme. Hadde vært strålende hvis noen hadde peiling, kan det være boot problem eller no? evig takknemlig Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har du klokket? Når jeg klokket bootet ikke windows. Eller kan du prøve å sjekke etter feil på harddisken. Det kan du gjøre ved å gå inn på harddisken sin hjemmeside og laste ned sjekkeprogram... Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Da jeg hadde samme problem symptomer var det grunnet korupted windows install. Prøv kjør oppstarts cd'n til windows og reapair. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Sjekk denne eller denne linken...Mulig de kan hjelpe deg... Endret 20. april 2007 av Znoken Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 prøv å resette CMOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå