Snusi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Skal ta lappen. Hva er den aller billigste måten å ta den på. Har øvelseskjørt i fire år, så jeg trenger egentlig bare papirene på at jeg kan kjøre. Har kjørt i utallige timer. Det er det samme hvor i landet det er. .Snusi Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Skal ta lappen. Hva er den aller billigste måten å ta den på. Har øvelseskjørt i fire år, så jeg trenger egentlig bare papirene på at jeg kan kjøre. Har kjørt i utallige timer. Det er det samme hvor i landet det er. .Snusi 8429579[/snapback] Hei, Det er dessverre slik at du må ha x antall timer hos en sertifisert kjøreskole, langkjøring, teoriprøve etc. Så det vil alikevel koste det litt. Du kan snakke med statens vegvesen på tlf: 02030 (Sentralbordet) Der kan du spørre om hva du kan gjøre for å slippe unna billigst mulig. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Har hørt om noen pakketilbud, men har ikke funnet noen enda. Der man kan få gjort det på noen uker! Er det mulig? Noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Eventuelt kan du ta en tur til Polen med tog, ta lappen der.... Vet ikke hvilken krav de har, men det er garantert billigere =) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hvordan blir det da med å ta teorien i Polen egentlig? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) hvordan blir det da med å ta teorien i Polen egentlig? 8436047[/snapback] Intressant Endret 22. april 2007 av rublings Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du trenger ikke "x antall" kjøretimer. du trenger : -trafikalt grunnkurs hvis du ikke har det, 13 timer ens. -glattkjøring -langkjøring -teoriprøve -oppkjøring -veiledningstimer Jeg fikk dette for 13700 ens. hos lippert harestua. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei! Skal ta lappen. Hva er den aller billigste måten å ta den på. Har øvelseskjørt i fire år, så jeg trenger egentlig bare papirene på at jeg kan kjøre. Har kjørt i utallige timer. Det er det samme hvor i landet det er. .Snusi 8429579[/snapback] Jeg hadde også kjørt privat i flere år før jeg tok lappen, men det hjalp egentlig lite. Man blir selvfølgelig kjent med bilen rent teknisk, men når kjørelærer forlangte speilbruk osv. ble det helt andre greier. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg øvelseskjørte MYE før jeg begynte å ta kjøretimer o.l. Men alt for mye øvelseskjøringen som jeg hadde, gjorde slik at jeg dannet mange uvaner som jeg måtte venne av meg når jeg begynte med kjøretimer. Da snakker jeg om speilbruk, plassering og diverse andre småting. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har hørt om noen pakketilbud, men har ikke funnet noen enda. Der man kan få gjort det på noen uker! Er det mulig? Noen som har erfaringer med det? 8429814[/snapback] Broren min holder på med dette nå, han har brukt litt over 1 mnd og betalt rundt 10,000. Han mangler vel bare oppkjøring igjen tror jeg. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Har hørt om noen pakketilbud, men har ikke funnet noen enda. Der man kan få gjort det på noen uker! Er det mulig? Noen som har erfaringer med det? 8429814[/snapback] Broren min holder på med dette nå, han har brukt litt over 1 mnd og betalt rundt 10,000. Han mangler vel bare oppkjøring igjen tror jeg. 8449658[/snapback] Vet du hvor han tar det? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg også er på utkikk etter noe slikt. Dette er "alt" man må gjennom? -trafikalt grunnkurs, 13 timer el. lignende -glattkjøring -langkjøring -teoriprøve -oppkjøring -veiledningstimer Noen som vet om noen pakketilbud her i oslo? må få begynt en gang, men kommer liksom aldri i gang... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hø? veiledningstimer? hva er det for noe? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Timer der du kjører sammen med kjørelæreren din og øver på det du ikke er så god til? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 ..åja kjøretimer med andre ord Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette er "alt" man må gjennom?-trafikalt grunnkurs, 13 timer el. lignende -glattkjøring -langkjøring -teoriprøve -oppkjøring -veiledningstimer 8506335[/snapback] Ja, det er det som er absolutt minimum ifølge regleverket. Men vær obs på at noen trafikkskoler kan kreve mer enn det selv om det ikke er strengt tatt nødvendig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Har sett at en del av kjøreskolene har en regel som sier at, før du kan begynne å øvekjøre så skal du ha tatt teoriprøven. Forsåvidt greit nok, så slipper du å vente så lenge etter at du er ferdig med det obligatoriske. Endret 2. mai 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 kjøreskolen jeg kjørte på har en pakke nå med alt det obligatoriske til 10k det som kommer i tillegg er: -700 førerprøveting -350 teoriprøve -350 førerkortet kan hende jeg har glemt noe, men tror ikke det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men det blir jo ofte litt dyrere da du gjerne har noen fler kjøretimer osv.. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 kjøreskolen jeg kjørte på har en pakke nå med alt det obligatoriske til 10k det som kommer i tillegg er: -700 førerprøveting -350 teoriprøve -350 førerkortet kan hende jeg har glemt noe, men tror ikke det. 8522300[/snapback] Hvilken kjøreskole var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå