Stian89 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har fått beryl opp og gå på 7.04, og installert beryl-manager. Siden jeg har et nvidia kort, kjører jeg AIGLX, ikke XGL. Uansett, jeg presterte å endre beryl settingsene fra AIGLX til XGL. Resultatet var at hele greia krasjet. Problemet er at nå er beryl satt til XGL som default, og hver gang jeg starter beryl/beryl-manager, prøver XGL å koble inn, og maskinen krasjer. Kan jeg sette beryl til å bruke AIGLX uten å fakisk starte det? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 hvis du kjører beryl-settings kan du endre instillinger uten å starte beryl Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 hvis du kjører beryl-settings kan du endre instillinger uten å starte beryl 8429802[/snapback] hvor i settings manageren gjør jeg dette? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Prøv grep -Ri /etc glx Mener å huske jeg fant settingen for dette greit på den måten. Har ikke noen maskin med Beryl tilgjengelig her, så får ikke testa om det er riktig. Men fort gjort å forsøke. Lenke til kommentar
Tjombo Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det ligger en fil ".beryl-managerrc" under hjemmemappen. [wm-settings] active_wm=0 fallback_wm=0 active_dm=0 iconsize=24 use_fallback_wm=true [beryl-settings] render_path=0 cow_mode=0 rendering_mode=0 platform=0 binding=0 no_gl_yield=false Vet ikke om det fungerer, men du kan jo prøve å endre "rendering_mode" der, eller slette filen. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Takker, skal prøve overstående når jeg kommer hjem igjen på søndag. Har ikke tilgang til maskinen før det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå