Izex Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 http://www.databutikken.com/no/ Får dagens 6'er på terningen. Ikke nok med at de klarte å få pakken fram i julestria, men de klarte det på bemerkelsesverdig kort tid (5 dager hvis jeg teller med i dag) det er ganske bra hvis varene i tilegg kommer fra Danmark/Sverige Stort pluss var også en haug med godis, telte 15 candy's i pakken hehe det var no annet en Microplex's lille karamell Well done -Salutes- Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Og for å ikke snakkke om hvor billig det er det! Tenker og å legge inn en bestilling der, men har hørt mye vonde historier fra kamerater angående denne sjappa(Treig levering ? ) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Genial sjappe syns jeg også. Bestilte grafikkort og ram for en måneds tid siden. Ble levert på 3-4 dager, uten noen som helst problemer. :smile: Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Ehh... bestiller jeg når jeg kommer på skolen fra Norek.no med bedrift dør-dør (12kr ekstra mot servicepakke) ligger som regel pakken i garasjen min når jeg kommer hjem fra skolen dagen etter! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Helt enig !!! se på denna http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=73000&forum=78 Lenke til kommentar
Izex Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Jaja, for å si det sånn til dere søringer som ikke skjønner at pakker trenger litt lengre tid på å gå lengre nord en "Sinsen krysset" så...Jeg bor så godt som på polar sirkelen (ja det er nord for Trondhjem og sør for Tromsø) og det tar ihvertfall ettpar dager ekstra enn det dere får levert av pakker med påslikka frimerker hvor limet ikke er tørt engang. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Dytte. ooopz sorry :razz: sløvinger, spist for mye pepperkaker og drukket for mye julebrus eller? :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå