Pansergnom Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, det har seg sånn at jeg skal få en ny telefon på forsikring etter den jeg hadde ble ødelagt. Jeg snakket med elprice folka isted og da spurte jeg om hva verdi jeg kunne velge på en ny telefon og da sa de at jeg fikk dekket det jeg betalte for mobilen, men den kjøpte jo jeg for 1900 kroner med telenor abonnement men hvis jeg hadde hatt telefonen ut bindingstiden så hadde jo jeg betalt over 3500 kroner for telefonen.... Skjønner ikke helt dette siden det vil si at hvis jeg skal ha meg en ny telefon i samme prisklasse så må jeg fornye bindingstiden min? lol? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg lurer foresten og på om noen vet når Lg prada havner i butikkene her i Norge? Jeg må jo kjøpe den fra elprice med mindre jeg tar en annen telefon og selger den og kjøper et annet sted. Tror ihvertfall det står mellom den og Nokia N95, må ha en som er radio og mp3 spiller på ihvertfall Touchscreen er jo kult Endret 20. april 2007 av MetiCx Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Har litt vanskelig for å tro at ingen vet noe om dette så jeg prøver igjen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Brudd på retningslinjene for bumping, tråd stenges. Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg