tsunammi2k Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Ja, en idiot just made my day, bulket bilen min slik at venstre frontlykt er knust og en stor bulk i siden framme slik at panseret ikke vil poppe opp når jeg drar i den spaken. Hvilke rettigheter har jeg når jeg bare har delkasko? Går dette under hærverk? Jeg tror jeg har 10000 i egenandel uansett, så dette er jo kjempekos. Hatt bilen i ca. 1 mnd, kjøpt for 45k. dioten har garantert farge fra bilen min på sin, så stor bulk jeg har fått, så mandag blir det hunting!! Endret 20. april 2007 av nan0tim Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Les forsikringsvilkårene dine. Tipper du er "fucked" uten vanlig kasko, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Ja tror jeg og. Men jeg skal nok finne den jævelen om det er det siste jeg gjør.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Opplevde noe liknende ifjor bare at det skjedde noen få timer etter at jeg hentet bilen fra et lakkeringsverksted med en ny og fin frontfanger Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 blir nok ikke noe utbetaling fra forsikringsselskapet på dette nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå