Programvare Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei alle sammen! Jeg har nå skrevet min konfirmasjonstale som jeg skal levere på skolen. Det er ikke den jeg skal bruke på ekte... Norsklæreren sa at jeg burde ha en side på PC. Her er den. Sjekk den ut og si hva du synes og hva jeg burde gjort annerledes. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Konfirmasjonstale Kjære mor og far, kjære søsken, kjære gjester. Det er flott å se familie og venner samlet her i en slik anledning. Jeg må si at jeg har vært svært fornøyd med hvem jeg har som foreldre og foresatte, og søsken så klart. Dere er en flott familie og dere må vite at jeg er kjempeglad i dere. I dag har vært en begivenhetsrik dag, det har skjedd så mye og altfor fort. Jeg har hørt mange fine ord og fått mange flotte gaver i dag. Det er helt utrolig at så mange stiller opp for meg. Familie. Det er et flott ord, det kommer et bilde inn i hodet med en gang man sier det. Familie. Familie er en bra ting man bør ta godt vare på. Noe som jeg så klart gjennomfører med stil og eleganse. Mor og far, dere har vært og er flotte foreldre. Kjære brødre og søstere, nei jeg har ingen søstere. Takk for at dere er snille mot meg og at vi er gode venner og nesten aldri krangler. Som den eldste håper jeg at jeg står fram som et godt eksempel. Og tante, onkler, kusine, fettere, mormor, bestemor og resten av familien, dere er flotte dere og. Og sist men ikke minst takk til deg kjære Roger for all gleden og moroa du holder dagen i live med, Det er ikke bare familie her i dag. Det er gode venner som ikke er familie her også. Jeg stoler på dere og vet at dere vil alltid stille opp for meg og oppmuntre meg. Jeg håper at dere aldri vil forlate meg og at vi fortsatt kan være gode bekjente i lang, lang tid. Konfirmasjonen er tiden hvor jeg går fra barn til voksen. Fra en liten pjokk med joggesko som blinker, til en stor, ordentlig mann. Mamma og pappa, tusen takk for en flott oppdragelse. Selv om vi ikke har vært helt enige hele veien. Det har vært flotte stunder og minneverdige øyeblikk, jeg gjerne ville ha opplevd igjen. Nok en gang: TAKK! Og så klart takk til alle som har kommet hit i dag for å spise opp all maten og utnytte gjestfriheten vår. Fra spøk til side. Jeg synes det er flott at så mange ville komme for min skyld i dag. Det er utrolig hyggelig å se nesten alle jeg kjenner rundt samme bord. Jeg er veldig stolt av alle vennene mine og hele familien som alltid stiller opp og er der. Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Ser bra ut det 8429466[/snapback] Takk, men litt mer beskrivelse kanskje?... Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ok da... Du fikk med det meste om det du syns om familie og venner. Det trekker opp! Lett å lese, og ikke minst artig Men, bruk Halvannen linjeavstand, ser mye ryddigere ut Bra nok? Er ikke god til sånne tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Ok da... Du fikk med det meste om det du syns om familie og venner. Det trekker opp! Lett å lese, og ikke minst artig Men, bruk Halvannen linjeavstand, ser mye ryddigere ut Bra nok? Er ikke god til sånne tilbakemeldinger 8429714[/snapback] takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå