Spursmann Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei Jeg har en rimelig kraftig pc - core2duo cpu. Det meste av program funker glimrende, og alt åpner seg raskt og slik det skal. Jeg kan spille tunge spill - som F.E.A.R. MEN - når jeg åpner Outlook - og skal skrive en ny mail - så kommer timeglasset - og maskinen "tenker" i ca 10 sek. Akkurat det samme skjer i MS Word - når jeg skal åpne et dokument - eller en ny fane - eller jeg switcher mellom de to programmene. Jeg har nå disablet virus scan av *.doc - men heller ikke det bedret situasjonen. Kan noen hjelpe meg blir jeg veldig glad. Send gjerne en kopi av svaret til min mail: [email protected] Takk Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg fant ut at når jeg disablet Word som red.verktøy for Outlook - så går Outlook som det skal!! Altså - Word er problemet! Kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har du Norton AV? I så fall deaktiver Office plug-in der. Den er en notorisk problemskaper. Andre ting som kan forårsake slike problemer er Adobe Acrobat (ikke reader) eller andre maler og tillegg som er installert (Verktøy -> Maler og tillegg). Hvis ikke noe av dette hjelper, forsøk å starte Word fra Start -> Kjør -> skriv winword /a og trykk Enter. Hvis den da starter som den skal, gi grunnmalen normal.dot nytt navn og forsøk igjen. Plasseringen til normal.dot finner du under Verktøy -> Alternativer -> Filplassering -> Brukermaler. Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Har du Norton AV? I så fall deaktiver Office plug-in der. Den er en notorisk problemskaper. Andre ting som kan forårsake slike problemer er Adobe Acrobat (ikke reader) eller andre maler og tillegg som er installert (Verktøy -> Maler og tillegg). Hvis ikke noe av dette hjelper, forsøk å starte Word fra Start -> Kjør -> skriv winword /a og trykk Enter. Hvis den da starter som den skal, gi grunnmalen normal.dot nytt navn og forsøk igjen. Plasseringen til normal.dot finner du under Verktøy -> Alternativer -> Filplassering -> Brukermaler. 8432581[/snapback] Hei Supert at du tok deg tid til å hjelpe Jeg har Trend pc-cillin. (Kan jo være noe her) MEN - det du sier mer normal.dot - KAN godt være årsaken. Jeg får ofte spørsmål om jeg vil lagre denne - fordi den er endret. Skal forsøkte det du skriver her Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå