Espen pai Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ikke lett å glemme du. 8433645[/snapback] bare glem han du, gutter kommer og går uansett, mens en veninne varer evig... er det verdt og ødelegge ett godt venskap for? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 IKKE rot med andres kjæreste... Hvertfall ikke besteveninna di si.. =O .. uff av meg Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 IKKE rot med andres kjæreste... Hvertfall ikke besteveninna di si.. =O .. uff av meg 8434286[/snapback] ups.. glemte å logge inn. sry. . meg som skrev dette Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Den gylne regel eller gjensidighetsprinsippet er jo en fin ting. Hvordan hadde du reagert hvis bestevenninnen din prøvde seg på typen din? Jeg hadde blitt rimelig forbanna på min venn ihvertfall. Man må jo kunne stole på vennene sine. Det blir vel opp til deg å veie hvor mye venninnen din betyr for deg. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Glem den fyren der! Noe annet kommer bare til å skape masse problemer. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det er bare noe du innbiller deg. Fordi du er sjalu på bestevennen din. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 IKKE hemmelig forhold nei.. da kommer du nokk til å miste en venn 8429569[/snapback] Pointet med hemmelig forhold er jo nettopp at vennen ikke får vite om det. 8433106[/snapback] Hun kommer til å få vite det uansett. Tviler sterkt på at de faktisk hadde klart å gå bak ryggen hennes på den måten uten å drite seg ut til slutt.. Men vil du såre bestevenninnen din på den måten? Vil du beholde henne som venn? Da bør du gjøre som de fleste sier, glem han.. Bestevenninnen din er mer verd enn han uansett!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Bare for å få det klart .. Trådstarter er gutt , typen han er forelska i har dame og han vil ha typen , selvom det er å gå bak dama til typen sin rygg ? Dilemma := ) Første ting, vet jeg ikke har lest, er jo å finne ut om han faktisk er intr da. Hvis han er det, å dere begge er middelskjekke gutter, så prat med dama da vel, å prøv å få hun med på det ? Gutter tenker mye på 3kant med 2 jenter, kan da ikke jenter tenke på 3kant med 2 gutter ? Endret 21. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) trådstarter er jente! Og gutten hun er interessert i er sammen med bestevenninnen. Endret 21. april 2007 av Raijin Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du skriver litt diffust i førstepost. Bytter på Venn og veninne, etc. Men det er en klar regel. Aldri prøv deg på den personen bestevennen/bestevenninen din er keen på/sammen med/ eller eks. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Regelen over er veldig viktig, sosialt sett, å følge. Bryter du den så sender du et signal til alle som kjenner deg: -"Du er ikke til å stole på." Lenke til kommentar
Iril Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) syns du skal prate med han og finne ut hvor itneressert han er i deg. hvis han i det heletatt liker en annen enn bvenninna di som han jo er sammen med bør han slå opp med henne. så kan dere heller bli sammen noen uker seinere når venninna di har kommet mer over han. det må jo selvsagt være greit for henne også da... :/ Men egentlig er nok det beste å slå fra seg tanken helt.... 8436613[/snapback] Tro meg det går aldri bra.. hun kommer altid til å hate deg får å bli sammen med han.. uansett hva hun sier.. Jenter er noen rare dyr.. vi sier en ting og mener en annen.. så nei huff ikke tenk tanken en gang.. Regelen over er veldig viktig, sosialt sett, å følge. Bryter du den så sender du et signal til alle som kjenner deg: -"Du er ikke til å stole på." 8458701[/snapback] Det er akkurat det du gjør.. dermed er den eneste måten du kommer godt ut av det på er å glemme han helt.. Endret 24. april 2007 av Iril Lenke til kommentar
Logiyou Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hva skal jeg gjøre?!Jeg er dødsforelsket! Bestevennen min ELSKER han over alt på denne jord! han er kjempe søt å grei mot meg... En gang da jeg hadde hvert hos vennina mi, så måtte vi gå. Altså han var der... Vi bodde ikke så langt unna hverandre. så vi hadde samme vei hjem.. Også kikket vi litt på hverandre, jeg kom borti fingrene hans..Også tok han tak i hånden min, også holdt vi hverandre. Jeg skjønnte ingen ting..Men uansett så slapp jeg ikke. Og når jeg var hjemme ga han meg en klem. Men jeg føler meg så utrolig slem! Jeg mener mot min bestevenn. Også dagen etter på skolen kikket han på meg hele tiden! Hva skal jeg gjøre?? Hjelp meg! 8429281[/snapback] Har hatt samme problemet, men jeg snakka bare med hu chicks om at det ikke kan bli åss, siden hun var sammen med min Bestevenn, også dt forsto hun, fordi bestevenner betyr alt, og hn betyr mere en hu chicksa(ikke homse meijnt) fordi vi har altid vorre venner.. det beste er å snakke med hu jenta/gutetn om det og finne en løsning.. MEN IKKE HA NOE HEMMELIG FORHOLD! det blir bare domt, fordi han blir å finne ut a det en dag unz Lenke til kommentar
Rubiii Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Takk for de få som har støttet. Jeg angrer så utrolig! Men jeg så in love.. Jeg skal fortelle hennne det jeg gjore. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg tror ikke det er så lurt å fortelle venninnen din at du holdt hender med kjæresten hennes, fikk klem og er så hypp på kjæresten. Det kan nok såre og gjøre henne irritert og mistenksom i ettertid. Men glem fyren og gi signal til han om at du ikke er interessert. F.eks slutt å småkikk bort på han. Spør heller om han har en kjekk og ledig kamerat som kan henge litt sammen med deg, venninna og kjæresten en dag. Faller du for fristelsen å rote med han så taper du ei bestevenninne samtidig som du kanskje (ikke helt sikkert!) vinner en kjæreste. En kjæreste som ikke har noe i mot å rote med andre han blir forelsket i. Og hvor kjipt vil ikke det bli når du ikke lengre er så interessant for han? Hvor lurt vil du ikke føle deg om du taper både bestevenninna di og fyren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fyren du snakker om virker som en stereotypisk player. Han har dame samtidig som han har fått deg interessert. Han burde vel egentlig få svi litt, men siden han tydeligvis kan triksene og dere to jenter er forelsket i ham så kommer han seg helt sikkert glatt unna. Det beste for alle er om du holder kjeft om det som skjedde til venninnen din og glemmer fyren, det riktige er å si i fra til venninnen din slik at hun og typen kan snakke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå