Gå til innhold

Innsiden av X360 Elite

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig vitsen med bedre maskinvare?

Lager de forskjellige spill til x360 og x360e?

8429568[/snapback]

Nei da, de er like når det gjelder kraft og slik.

Men de har kanskje forbedret diverse komponenter, og husk at det er en x-tra utgang for bilde og lyd nå da...kanskje derfor det er en god del forskjellig.

Endret av mX
Lenke til kommentar

Det de fleste glemmer er at det er DVD-drevet som lager mest bråk i 360-en, og det er vel ikke nevneverdig stillere i eliten etter hva jeg har hørt.

Når det er sagt, så spiller jeg såpass høyt på surroundanlegget mitt at jeg sjelden legger merke til noe bråk, selv om jeg har boksen stående rett bak meg.

Lenke til kommentar
Det de fleste glemmer er at det er DVD-drevet som lager mest bråk i 360-en, og det er vel ikke nevneverdig stillere i eliten etter hva jeg har hørt.

Det er det de fleste vet, men whinerne ikke vet ;)

Og ettersom jeg gjetter at du er en av de som vet burde du vel også ha lest i den artikkelen at det er kommet en ny DVD Drev i Eliten? Om det er stilel eller ikke gjenstår og se!

Lenke til kommentar
Det er det de fleste vet, men whinerne ikke vet ;)

Og ettersom jeg gjetter at du er en av de som  vet burde du vel også ha lest i den artikkelen at det er kommet en ny DVD Drev i Eliten? Om det er stilel eller ikke gjenstår og se!

8430488[/snapback]

Det står at det er en Hitachi spiller, men det er vel Hitachi eller Samsung i de gamle boksene, eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Hmmm.....så det er faktisk godt mulig at det er 65 nm CPU på Elite.  Interesting!  :hmm:

Man ser jo utifra bildene at størrelsen på CPU kjernen er den samme.

8430071[/snapback]

For å være helt ærlig så tittet jeg ikke så veldig nøye på bildene av CPU'en, leste dette ut ifra hva som sto i artikkelen.

Lenke til kommentar

<føirbainna>

Dette er den mest LATTERLIGE artikkelen jeg har lest på internet på leeenge, og det sier litt mtp på alt det søppelet som fins der ute.

"...blablabla halvparten kondensatorer ja det må jo bety 65nm kjerne blablabla..." Vel hva med å faktisk se om komponentverdiene sammenlagt er forskjellig da, før du lirer av deg slike idiotiske uttalelser? Det er jo tross alt ikke antallet det står, for f!"#$ Det eneste HW produsenter har interesse av, er å effektivisere utlegget for å spare penger.

"...blablabla 65nm CPU og GPU ja jo de har jo tross alt et annet revisjonstrykk så det er sikkert det blablabla..." NEI! Du ser med en gang om kjerna er krympet. Idiot!

"...blablabla lim ja hæhæhæ lolzor rofle MS har jo ikke peiling..." Tosk! Epoxy-innkapsling av komponenter er svært vanlig for printutlegg og en billig forsikring.

Blir så JÆVLIG provosert av sånt SØPPEL!!

</føirbainna>

Sorry

Lenke til kommentar

hehe istedet for å ta dette til seg vil jeg heller vente med til den er ute og selv lese, mekke for dem som vil og sjekke ut på litt mere proffe sider som hw.no. På slike uttalelser.

Jeg har xbox360, kommer til og skaffe meg den nye hardisken, nye headsettet, å kansje den svarte kontrolleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...