Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treg i oppstart etter bytte av skjermkort

Anbefalte innlegg

Jeg byttet fra et radeon x700 kort til x1950Pro og etter dette har dataen vært treg i oppstart... Etter at windows har loada blir skjermen svart i rundt ett minutt før jeg kan logge på... Påloggingen tar også en del tid mer enn vanlig.... Hva kan problemet være?

Edit: Maskinen fungerer helt fint når den først er på

Endret av Krissern_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden at det er 2 så ut av verden forskjellige kort det der, så kan det være lurt å avinstallere den gamle drivern først ja. Ta å avinstaller alt som heter ATi Skjermdriver og Catalyst Center. Så laster du ned (Om du ikke har gjort det) den nyeste drivern fra ATi sine hjemmesider. Så installerer du dem. Se om det retter på problemet. Avinstallering av både Catalyst Center og ATi Skjermdrivern gjør du fra Legg til/Fjern Programmer under Kontrol Panel.

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Siden at det er 2 så ut av verden forskjellige kort det der, så kan det være lurt å avinstallere den gamle drivern først ja. Ta å avinstaller alt som heter ATi Skjermdriver og Catalyst Center. Så laster du ned (Om du ikke har gjort det) den nyeste drivern fra ATi sine hjemmesider. Så installerer du dem. Se om det retter på problemet. Avinstallering av både Catalyst Center og ATi Skjermdrivern gjør du fra Legg til/Fjern Programmer under Kontrol Panel.

Lykke til.

Hilsen. wil.

8433343[/snapback]

Prøvde dette, men det fungerer fortsatt ikke normalt... Jeg har også oppdaget at flashdisk-leseren(eller hva det heter) ikke fungerer som den skal... Fra dataen blir skrudd på skal det lyse en lampe ved siden av, men nå blinker den bare... Kan dette ha noe med saken og gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...