Gå til innhold

Mobil som kan erstatte mp3-spilleren min


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er på jakt etter en mobil som kan erstatte mp3-spilleren min med rundt 5Gb med plass(går med 4Gb og) og som har god lydkvalitet. Vil gjerne ha en med litt god skjerm og, samt at kamera heller ikke er en uting, men vektlegger ikke det noe særlig. Jeg har tenkt å legge maks 2000kr i spilleren og vil gjerne ha den uten abbonnement. Evnt. kan jeg videreføre Djuice Allstar abbonnementet mitt og kjøpe en subsidiert telefon fra Djuice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg er på jakt etter en mobil som kan erstatte mp3-spilleren min med rundt 5Gb med plass(går med 4Gb og) og som har god lydkvalitet. Vil gjerne ha en med litt god skjerm og, samt at kamera heller ikke er en uting, men vektlegger ikke det noe særlig. Jeg har tenkt å legge maks 2000kr i spilleren og vil gjerne ha den uten abbonnement. Evnt. kan jeg videreføre Djuice Allstar abbonnementet mitt og kjøpe en subsidiert telefon fra Djuice.

8429101[/snapback]

 

Ka med en w850i med minnekort?

Lenke til kommentar

Er du ute etter god lydkvalitet er neppe W810i tingen. Har selv en W800i, som vel har samme lyddel som W810i, og den lider av bakgrunnsus og klikking/støy ved låtskifte. Kan ikke anbefale den som en erstatter for en vanlig mp3-spiller. Tror mobilen støtter 4GB-kort, jeg brukte i hvert fall et 2GB-kort til min mobil en periode.

 

Leter selv etter en erstatter for W800i, og funderer på å kjøpe en W660i. Holder den ikke mål lydmessig så sender jeg den bare tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Kjøp deg en Ipod Nano du :thumbup:  veit du skulle ha telefon, men mykje bedre med en egen mp3 speler ;)

8437972[/snapback]

 

 

Hadde iPod Nano, men kvittet meg med den.

 

Den er sykt stilig, og har god batteritid, men jeg synes ikke lyden overbeviste. For lite bass.

 

Savnet også radio.

 

Men tilbake til mobiler: Synes alt i alt Sony Ericsson lager de beste musikkmobilene mht kombinasjonen lyd og brukervennlighet, spesielt sistnevnte.

Lenke til kommentar

Fant forskjellene på W810i og W610i. W610i har Walkman 2.0, er mindre og bruker Memory Stick M2. Men ulempen her er at Memory Stick M2 bare finnes i opptil 1Gb størrelse, men du kan få et adapter slik at du kan bruke Memory Stick Pro. Dessuten har W610i Auto Focus på kameraet.

Lenke til kommentar
Fant forskjellene på W810i og W610i. W610i har Walkman 2.0, er mindre og bruker Memory Stick M2. Men ulempen her er at Memory Stick M2 bare finnes i opptil 1Gb størrelse, men du kan få et adapter slik at du kan bruke Memory Stick Pro. Dessuten har W610i Auto Focus på kameraet.

8442076[/snapback]

 

W810i har også autofokus. Muligens noe bedre kamera på w810i også, ifølge tester av w610i, men usikkert da testmobilen var en prototype.

 

MS M2 finnes i større enn 1 GB, og du kan IKKE bruke adapter til å få brukt gammelt memory stick i w610i.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Selg MP3-spilleren din da, så får du litt ekstra penger så kan du kjøpe deg W850i! Knall telefon!

8463049[/snapback]

Jeg kjøpte meg en W610i for et par dager siden, og jeg er veldig fornøyd, anbefales.

Men, når jeg la inn en video, så fikk jeg ikke spillt den av, tror telefonen vil ha mp3/mp4-filer, men dette var en wma-fil. Hvordan kan jeg endre filen til mp3/mp4?

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg W610i og, og jeg ble fornøyd. :) Eneste jeg har å utsette på den er litt susing i bakgrunnen når jeg spiller av musikk da... Har du det på din telefon og blomstkraft? Og ang. WMA til MPG3/4 så er det nok bare å søke etter en converter i Google. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...