agjell Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hva er beste distroen av linux man kan bruke til en ftp server? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hva med clarkconnect? Den skal visstnok være veldig enkelt å sette opp. Freebsd kan kansje også passe bra? Dog ikke fullt så enkelt. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Debian eller Slackware er vel også greie. Skal heller ikke se bort ifra Gentoo, men den tar litt lang tid å installere. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 http://www.bash.org/?56229 Eller hva med å prøve seg fram? Finne en man liker og som duger? -Dante Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 slackware med wu-ftpd all the way baby Lenke til kommentar
bidz Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 slackware med wu-ftpd all the way baby Wu-FTPD ? er du gal ? det er jo som og be om og bli hacket bruk Pure-FTPD eller ProFTPD dersom det skal være en "normal" ftp. glFTPd er også bra, og har massevis av kjekke scripts. Pure-FTPD er forøvrig den sikreste ftpd'en til linux så langt - aldri hatt en eneste vulnerability. sjekk bugtraq. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 http://www.bash.org/?56229 Eller hva med å prøve seg fram? Finne en man liker og som duger? -Dante Hehehehehe. Personlig synes jeg Mandrake er MS-versjonen av Linux. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Slackware for alle penga.. eller ingen penger... Kjør Slackware og ProFTPd/PureFTPd... Det kan ikke gå feil, med mindre du aldri før har prøvd linux Lenke til kommentar
bidz Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Personlig synes jeg Gentoo er den beste "distro'en" som eksisterer, uansett hva/hvor og når. ellers for newbies og normale desktop brukere så synes jeg SuSE Linux gjør en meget bra jobb. Redhat liker jeg bare ikke.. Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 NetBSD 1.6 med proftpd er min anbefaling. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 FreeBSD 4.7-RELEASE med ProFTPD Lenke til kommentar
Strips Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Debian til server. Stabilt og enkelt å administrere og vedlikeholde. Gentoo til desktop. Alltid siste pakker og 20-30% kjappere enn andre distroer som ikker er kompilert fra bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå