Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW - Audi - Mercedes Benz - Best kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første bilde er interiøret til BMW`en. Jeg misliker personlig denne typen. Liker verken den tykke lista som strekker seg ut langs dashbordet , den intrigerte tv skjermen som ligger dypt i dashbordet og de små skuffene nede med koppfestene. Synes det blir få "myke" linjer og mye firkantet.

Mercedes har derimot mange vakre og myke linjer. Her er den helt klart en vinner hos meg. Merk dere treelista som er delvis buet inn i dashbordet. Nam!

post-107551-1177106129_thumb.jpg

post-107551-1177106136_thumb.jpg

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, CLS har ingenting her å gjøre. Audi og BMW har ikke noen konkurrenter i den klassen (enda), så det eneste rettferdige er å sammenligne med S-klassen.

Uansett; jeg liker BMW, og den forrige 7-serien er en av verdens vakreste biler (særlig 2001 og 2002-modellene, eter faceliften), EOD. Basert på det faktum at jeg ikke har kjørt noen av de, og ren smak, så velger jeg meg BMWen.

(Og hvor ble det av Maserati Quattroporte i sammenligningen? ;) )

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg si at trepyn er ut, og har vert det i noen år nå...

Nå er det børstet aliminium og chrome som gjelder.

Ikke noe galt med Merchedes, men jeg synes de har ett vel så høyt gubbestempel. Ser man en dyrere merchedes på veien sitter det ofte en eldre mann/gubbe inni bilen.

Audi og BMW synes jeg da stiller mye sterkere.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med Merchedes, men jeg synes de har ett vel så høyt gubbestempel. Ser man en dyrere merchedes på veien sitter det ofte en eldre mann/gubbe inni bilen.

8438474[/snapback]

Nå finnes det faktisk flere typer interiør å velge mellom...

Lenke til kommentar

8438474[/snapback]

Så du mener disse to bilene stiller sterker pga et rykte Mercedes har? Er ikke det litt tynt begrunnet?

Lenke til kommentar

8438474[/snapback]

Nå er det en gang slik at alle som argumenterer mot noe fordi det er "ut" selv er "ute", og i mine øyne bør brenne i sitt eget motepopulistisk fyrte helvete.

Tre ser bra ut. Faktisk er det i mine øyne utenkelig å gå for et annet valg i en Mercedes-Benz, eller for eksempel en Jaguar. I en BMW eller en Audi er nok aluminium et bedre valg.

Lenke til kommentar

Går heller for en fint tresort i bilen en aluminium i mine øyne. Selvfølgelig litt avhengig av hvilken bil.

MrLee: Ruster Mercedes bilene like mye som tidligere? Nei. Dem gjør ikke det.

Spesielt -04 modellen av E-serie hadde store problemer med rust i dørkarmene. Dette var fordi Mercedes-Benz brukte en annen type lakk da, som ganske så enkelt og greit ikke funket.

Vi har -07 modell E320 Avantgarde med alt utstyr, og det har heldigvis ikke vært noe problem enda. Kun kjørt en vel 6000km til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...