Chad Thundercock Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Audi A8 - BMW 7-serie - Mercedes CLS - Hvem er den store taperen? Hvilken bil får du minst for pengene? Vet at disse skal ligge ca på lik linje men må innrømme CLS er noen hakk vakrere enn sine konkurrenter. Endret 20. april 2007 av dicktator Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Audi A8, så kommer du deg frem på vinteren også Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Audien. Så mercedesen på en god andreplass. BMW'en kan du bare kjøre rett på sjøen og håpe at ingen finner den. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Så det er enten mercedes eller Audi? Hva tror dere har minst fusk med motor, elektronik osv? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 BMW er den tøffeste bilen rent utseendemessig og Merchedes har jeg aldri likt, men jeg ville nok gått for en Audi. Kanskje ikke akkurat den på bildet her, men helt klart en Audi generelt sett. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg ville hatt A8 med den nye grillen (den på bildet er nesten stygg), mest pga firehjulsdriften. Mercedes på andreplass selvfølgelig, BMW'en blir for annonym etter min mening. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Istaden for cls skulle du hatt en s-klasse, cls ligger et lite stykke over bmw-en og audi'n Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Noen som har hatt privilegiumet å kjøre en av disse? Synes dere det blir for drøyt å kjøpe en av disse hvis man tjener under millionen i året? Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fattern fikk sin nye s8 får noen uker siden. Har ikke fårr kjørt den noe særlig, men det lille jeg har prøvd den har hvert "pure pleasure". Det skal sies at den ikke er like komfortabel som en S klasse/CLS. Så hvis det er best mulig komfort du er ute etter så velger du Mercedes. Liker interiøret veldig godt i audien. I nye s klasse syns jeg interiøret blir litt for minimalistisk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Audi A8. Firehjulstrekk er genialt på vinteren. Jeg ville satt CLS på andreplass, fordi den er vakker og har plenty komfort. Men det som styrer meg vekk fra den er den ber(ykted/ømt)e Mercedes-Benz-kvaliteten for tiden. BMW 7-serie er rett og slett en bil designet for det amerikanske markedet. Fakta. Designet på 7-serie var en reaksjon på lite salg i USA. Faktum. Du lager IKKE biler KUN fordi du vil selge flere i USA, det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg ville ha gått for Mercen eller BMW ikke Audi. Audi er kjedelige inni og så har de et rykte på seg for og ha mer feil en BMW og Mercedes. Det har jeg også sett statistikk for. BMW hadde foresten minst feil av disse 3. (Mercedes kavlitet har fått mye refs, men den er visst på vei tilbake.) Merca er penest synes jeg, BMWen er skit stygg. Jeg ville ha gått for Merca personelig sett. Endret 20. april 2007 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Istaden for cls skulle du hatt en s-klasse, cls ligger et lite stykke over bmw-en og audi'n 8429690[/snapback] Hmm, en splitter ny Cls koster ca 850k, mens S-klasse ligger over en million. Enten tar du feil eller misforstår jeg deg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Snakker folk her av fakta og erfaring eller er det bare "synsing"? Klarer ikke helt å danne meg et bilde på hva som er å investere i. Men tror mercedesen har kommet best ut hittil... Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hadde valgt Audi A8 uten å nøle. ...Audi er kjedelige inni og så har de et rykte på seg for og ha mer feil en BMW og Mercedes. Jeg ville ha gått for Merca personelig sett. 8429917[/snapback] EDIT: Jeg ville ikke sagt at Audi har dårlig rykte når Gjenger kjører Bmw (jeg vet du snakket om feil ved bilen, men det var ikke mitt poeng) Faren min har en Audi A4, jeg synes at den IKKE er kjedelig inni. Har kjørt den også, den har behagelig rød lys i bakgrunnen. Endret 20. april 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) BMW og Audi er vel mer sportslig enn Mercedes, mens Mercedes regnes som mer ekslusivt? Eller er det bare et gammeldags syn? BTW: Er det stor forskjell på CLS og S-klasse? Endret 20. april 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Stopp, stopp, STOPP! Av de bilene er det vel sansynligvis BMW 7-serie som gir best driftsikkerhet (dyre deler, tho). Mercedes-Benz kommer nok en god del værre ut. Oooog, Audi regnes som industriledende på interiør. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) BTW: Er det stor forskjell på CLS og S-klasse? 8430985[/snapback] Ja, det er to helt forskjellige biler. CLS er tuftet på dagens E-klasse, samme bunnplate, for/bakstilling, drivlinje, elektronikk etc. S-klasse er større og er generelt nyere innen teknologi. Ligner mer på den nye CL hvis man skal sammenligne... Endret 20. april 2007 av Chasin Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg får absolutt ikke den rette følelsen av CLS. Er faktisk ikke så god plass inne i kupèen og jeg fikk ikke noen stor luksusfølelse. Hadde hatt like mye glede av en E-Klasse. Knapper osv virka veldig billige, det trakk blandt annet luft ut fra bryteren til el-vinduene. Men en sinnsykt god bil å kjøre. Men likte ikke rattet, har forkjærlighet for 3-eika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå