Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW - Audi - Mercedes Benz - Best kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fattern fikk sin nye s8 får noen uker siden. Har ikke fårr kjørt den noe særlig, men det lille jeg har prøvd den har hvert "pure pleasure". Det skal sies at den ikke er like komfortabel som en S klasse/CLS. Så hvis det er best mulig komfort du er ute etter så velger du Mercedes. Liker interiøret veldig godt i audien. I nye s klasse syns jeg interiøret blir litt for minimalistisk.

Lenke til kommentar

Audi A8. Firehjulstrekk er genialt på vinteren.

Jeg ville satt CLS på andreplass, fordi den er vakker og har plenty komfort. Men det som styrer meg vekk fra den er den ber(ykted/ømt)e Mercedes-Benz-kvaliteten for tiden.

BMW 7-serie er rett og slett en bil designet for det amerikanske markedet. Fakta. Designet på 7-serie var en reaksjon på lite salg i USA. Faktum. Du lager IKKE biler KUN fordi du vil selge flere i USA, det liker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha gått for Mercen eller BMW ikke Audi. Audi er kjedelige inni og så har de et rykte på seg for og ha mer feil en BMW og Mercedes. Det har jeg også sett statistikk for. BMW hadde foresten minst feil av disse 3. (Mercedes kavlitet har fått mye refs, men den er visst på vei tilbake.)

Merca er penest synes jeg, BMWen er skit stygg.

Jeg ville ha gått for Merca personelig sett.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Istaden for cls skulle du hatt en s-klasse, cls ligger et lite stykke over bmw-en og audi'n ;)

8429690[/snapback]

Hmm, en splitter ny Cls koster ca 850k, mens S-klasse ligger over en million. Enten tar du feil eller misforstår jeg deg.

Lenke til kommentar

Hadde valgt Audi A8 uten å nøle.

:dribble::dribble::dribble::dribble:

...Audi er kjedelige inni og så har de et rykte på seg for og ha mer feil en BMW og Mercedes.

Jeg ville ha gått for Merca personelig sett.

8429917[/snapback]

EDIT: Jeg ville ikke sagt at Audi har dårlig rykte når Gjenger kjører Bmw :hmm: (jeg vet du snakket om feil ved bilen, men det var ikke mitt poeng)

Faren min har en Audi A4, jeg synes at den IKKE er kjedelig inni. Har kjørt den også, den har behagelig rød lys i bakgrunnen.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
BTW: Er det stor forskjell på CLS og S-klasse?

8430985[/snapback]

Ja, det er to helt forskjellige biler. CLS er tuftet på dagens E-klasse, samme bunnplate, for/bakstilling, drivlinje, elektronikk etc.

S-klasse er større og er generelt nyere innen teknologi. Ligner mer på den nye CL hvis man skal sammenligne...

Endret av Chasin
Lenke til kommentar

Jeg får absolutt ikke den rette følelsen av CLS. Er faktisk ikke så god plass inne i kupèen og jeg fikk ikke noen stor luksusfølelse. Hadde hatt like mye glede av en E-Klasse. Knapper osv virka veldig billige, det trakk blandt annet luft ut fra bryteren til el-vinduene.

Men en sinnsykt god bil å kjøre. Men likte ikke rattet, har forkjærlighet for 3-eika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...