War Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Western Digital Raptor X 10.000 150G dumpet ned i posten Men fikk bare 1. ( mens jeg venter på 3 til) Skal kjøre i raid men dette er bare temp løsning. Vil jeg ha denne under windows eller som spill disk Evt begge og evt som 2 partisjoner. Endret 20. april 2007 av War Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du skulle få 2stk eller er det jeg som misforstår deg helt ? Du kna ha en patisjon på 20-30Gb som du har XP/Vista på og resten til spill og andre applikasjoner ! Lenke til kommentar
cdr Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg må advare deg om at det er lite ytelse å hente i å sette opp RAID-1. Det er kun i enkelte programmer/operasjoner (borsett fra fil-overføringer) du kan få bedre ytelse, maks 10-15%. Men om du har masse cash du ikke har lyst å spare på, så er det bare å rulle ut kronene Bare en vennlig advarsel - om du har et budsjett å forholde deg til, kjøp heller mer lagringsplass eller noe annet. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Takker for tipset , ja hadde tenk til å teste raid, ingen forbedring = slenge noen i serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå