Gå til innhold

Forza Motorsport 2 liste over biler og antall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva? Ingen 1987-modell Nissan Laurel 3.0 V6?!?

 

Dåååårlig! ;)

 

Ser ut som en fin liste dette her - og i praksis langt flere biler enn det er i GT-serien siden det her ikke er så mange 'duplikater' av mer eller mindre samme bil bare for å dra opp antallet.

 

Ny video (styling/paintjobs hovedsaklig): http://xboxyde.com/news_4234_en.html

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Alle vil vel selvsagt savne en eller annen spesiell modell, men hadde utviklerne tatt hensyn til slikt hadde antallet biler fort krøpet opp til firesifret. Dog hadde det, som flere har påpekt tidligere, ikke vært meg imot om de hadde implementert flere gamle travere.

 

Selv kunne jeg gjerne tenkt meg en god gammel 1994 Saab 900 :blush:

Lenke til kommentar

Nei for min del vil eg gjerne ha litt gammel årgang også, ikkje bare all disse nye modellene. Fint med blandig altså. Men så hadde det vert litt artigere med litt "treigere" biler som man kan tune og herje med noe så inni svarte.

 

Men i og med at DLC er bekreftet på spillet kan vi vel vente oss noen tillegg på bilfronten med tid og stunder.

Lenke til kommentar
Nei for min del vil eg gjerne ha litt gammel årgang også, ikkje bare all disse nye modellene. Fint med blandig altså. Men så hadde det vert litt artigere med litt "treigere" biler som man kan tune og herje med noe så inni svarte.

8441612[/snapback]

 

enig der. Selv synest jeg at de 2-3 første spilletimene i gran turismo spillene er morsomst, med en 90' talls Toyota Soarer RWD, som man trimmer opp :love:

Lenke til kommentar

Mine beste minner fra Forza 1 var ikke med superbilene.

Det var når jeg hadde kjøpt en Audi TT, fått nok penger til en oppgradering, og ene banen satt som et skudd.

 

Jeg følte jeg fakstisk kjørte bilen.

Alt stemte. Veigrep, aks, bremse, innsving, krenging osv...

Det var bare helt herlig.

 

Enig med -sparks- også.

Er jo mye gøyere i starten på f.eks GT-serien når man hangler rundt i en liten Maza og siger forbi konkurrenten i sirup-fart.

Tjener noen spinkle penger, og får råd til en 90-talls semitrimmet Toyota eller Nissan.

 

Og som jeg likte så godt i Project Gotham Racing 2.

Man måtte arbeide seg opp gjennom bilklassene for å få delta med grom-sakene.

Så var argumentet til produsenten i PGR3 at man fra første stund skulle kunne få velge den beste bilen.

Når man hadde kjøpt spillet skulle man selvsagt få velge fra top of the line i stedet for å kjøre biler man i utgangspunktet ikke var interessert i.

Reinspikka tull i mine øyne. Litt av opplevelsen med bilspil er jo å være med på utviklingen av og økningen av ytelse og krefter.

 

Håper Forza 2 lar meg "lide meg" gjennom shitty-cars innen man trør til i de store hestekrefters klasser.

Det er jo litt sjarmerende med race hvor små konebiler kjemper mot hverandre.

Lenke til kommentar
Mine beste minner fra Forza 1 var ikke med superbilene.

Det var når jeg hadde kjøpt en Audi TT, fått nok penger til en oppgradering, og ene banen satt som et skudd.

8445286[/snapback]

Jepp, samme her Jeg hadde en lys blå metallic TT med en diger racingstripe med små sort/hvite firkanter tvers over som jeg oppgraderte masse etterhvert.

 

Bortsett fra et par av bilene man måtte ha for å være med i konkurransen online i enkelte klasser (Ferrari og den Civic'en...) så er kanskje TT'en den jeg har brukt mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...