vegjoh Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hei! Har et spørsmål ang. spillet Hjerter i windows xp pro. I win98 og 2000 fikk man et valg ved oppstart om man ville dele ut eller koble seg til et annet spill, og da var det mulig å spille i lokalt nettverk. I Windows XP får man ikke den muligheten. Mulig det er bare en innstilling eller noe... Har sett at det er noe som kalles Hjerter via internett, men jeg lurer litt på hvor det har blitt av muligheten for å spille over lokalt nettverk. Spillet heter vel Hjerter-nettverket, så det er litt rart. Noen som vet? God Jul til alle sammen! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Visste ikke at det faktisk var folk som spillte dette spillet jeg........ Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Hehe, det er litt morsomt i nettverk når man ikke har noe annet! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg og klassa mi spilte hjerter hver dag når jeg gikk på videregående! haha det tok av etter en stund også da.. etter noen trekk så kunne vi nesten si hvem som vant og den som fekk mest poeng! lærern klikka da vi hadde inn larry og .. hva er det det bilspillet heter.. road race 2 e.l! der vi mekka bil og hadde gateløp og greier! fett bilspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå