fntd Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Netteopp kjøpt meg ny pc, HP Pavillion tx1020, og sliter lit med å installere noen spill... klarer ikke installere Jaws-unleashed eller fifa07, blant annet. Jeg har fått med meg at ikke alle spill funker i vista, og så videre..., så det jeg lurer på er om noen kan forelle meg hvordan jeg får spill til å funke på vista, f. eks guider, nedlastinger og slikt... Jeg får for eksempel beskjed om at jeg ikke har directx 9, så jeg får ikke installer fifa, men har jo directx 10... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Sjølv om du har DX10 så kan det godt hende du må ha DX9 og for å få køyre enkelte spel. DX9 kan lastast ned frå fylgjande side: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Vonar dette kan hjelpe med enkelte av spela du slit med. REDIGERT: La inn feil link fyrst - denne skal vere rett. Endret 20. april 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
fntd Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hjalp ikke... Jeg får alltid svaret: " Installation cannot continue because this game requires DirectX 9.0c or higher to be installes on your system. " Noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå