Kjekssjokolade Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Aerials, er og blir den beste sangen fra Soad, for min del i alle fall. Serj har arbeidet med Buckethead, i Buckethead and friends - Enter The Chicken, hvis noen er interesserte: Sinnsykt fett spør du meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Flott det du har skrevet hittil, men jeg er litt uenig i at de slo skikkelig igjennom med Toxicity. Det var vel først med BYOB-singelen at allmennheten begynte å forstå at SoaD var et band og ikke en dårlig sjekkereplikk. <{POST_SNAPBACK}> De slo gjennom med Toxicity, men ikke komersiellt. 100% Riktig. Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har hørt på SOAD i 4 år nå. De lager helt fantastisk genial musikk, og stemmen til Serj er jammen meg unik. Kjøpte solo albumet hannes med en gang det kom ut. Likte det veldig godt, og man får høre mer av stemmen til Serj. Men håper SOAD forstetter som et band senere. Jeg vil se de live ! Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vil forøvrig gjøre folk oppmerksom på at Daron og John også har kjørt solo med sitt nye band Scars on Broadway med samme albumtittel. Et meget brukbart album med et par knallsterke låter i tilegg til et par ikke fullt så gode.. System er bandet som meg til å høre skikkelig på musikk, jeg har aldri i mitt liv vært så hektet på et band som det jeg var i System, spesielt når Mezmerize kom ut. Jeg ble rett og slett forelsket i det albumet og dette førte til at jeg nå trolig kan hver eneste sang utenatt på både Hypnotize, Mezmerize, Toxicity i tilegg til en del av sangene på System of a Down. Mezmerize er min personlige favoritt, det er det albumet som har hatt størst betydning for meg innenfor de aller fleste musikksamenhenger. Før jeg hørte det stusset jeg mellom Trance, Rap (ikke Hip-Hop men skikkelig Rap) og rock.. Jeg falt for rock og er hektet, spiller i band, går på konserter osv.. Forøvrig synes jeg at ALLE albumene er ekstremt sterke og nyskapende, noe som for meg er alfa omega innenfor musikk.. Soad fantastic. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sykt slapp vokalisten virke live, så jævli dårlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå