Gå til innhold

System of a Down: en albumguide [Toxicity]

TLZ

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Har hørt på SOAD i 4 år nå. De lager helt fantastisk genial musikk, og stemmen til Serj er jammen meg unik. Kjøpte solo albumet hannes med en gang det kom ut. Likte det veldig godt, og man får høre mer av stemmen til Serj. Men håper SOAD forstetter som et band senere. Jeg vil se de live !

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vil forøvrig gjøre folk oppmerksom på at Daron og John også har kjørt solo med sitt nye band Scars on Broadway med samme albumtittel. Et meget brukbart album med et par knallsterke låter i tilegg til et par ikke fullt så gode..

System er bandet som meg til å høre skikkelig på musikk, jeg har aldri i mitt liv vært så hektet på et band som det jeg var i System, spesielt når Mezmerize kom ut. Jeg ble rett og slett forelsket i det albumet og dette førte til at jeg nå trolig kan hver eneste sang utenatt på både Hypnotize, Mezmerize, Toxicity i tilegg til en del av sangene på System of a Down.

Mezmerize er min personlige favoritt, det er det albumet som har hatt størst betydning for meg innenfor de aller fleste musikksamenhenger. Før jeg hørte det stusset jeg mellom Trance, Rap (ikke Hip-Hop men skikkelig Rap) og rock.. Jeg falt for rock og er hektet, spiller i band, går på konserter osv..

Forøvrig synes jeg at ALLE albumene er ekstremt sterke og nyskapende, noe som for meg er alfa omega innenfor musikk..

Soad fantastic.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...