Gå til innhold

40x aopen møkk!


Kjellfh

Anbefalte innlegg

Har en aopen 40xr 12xrw 48xread brenner som ikke

fungerer tilfredstillende ... får feilmelding nesten hver gang jeg brenner med 40x men på 8x fungerer det hver gang.. Jeg får ikke en feilbrent cd men må bare starte brenninga på nytt.. feilmldinga er som følger:

"session fixation error" ..dette er i nero ... når jeg brenner med innebygde xp jallah greine får jeg bare opp at brenninga må avsluttes .. blabla ikke noe feilmld.. får da heller ikke en feilbrent cd men må bare starte brenning på nytt.... har prøvd med ulike nero versjoner ... har også prøvd i win98 ..

får samma feil der...

-- sinnsvakt kjipt å brenne på 8x når jeg har en 40x brener..!!

 

_________________

MSI KT333 Ultra ATA 133

Maxtor 80 GB ATA 133 7200 rpm

Athlon XP 1800+++++++++

256 MB DDR Samsung ram

Geforce 4 mx440 DDR tv-outColorCase "MoonLight" Kabinett(modda)

 

[ Denne Melding var redigert av: maxiee på 2002-12-20 21:39 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så uheldig å ha både Aopen brenn og cd-rom med henholdsvis 40x12x48 og 52x. Med hånden på hjertet kan jeg si at det akkurat ikke står for kvalitet. Det bugger hele tia og mer kresen brenner skal man lete lenge etter, uansett hvordan cd plate jeg bruker vil den ikke brenne på mer en 12x. Ligger det en cd`e oppi en av romene spinner dem max hele tia, selv om jeg jeg ikke bruker pc`en så om natta hvis jeg har pc`en på så må jeg passe på å få tatt ut cd`ene hvis ikke bråker den helt sinnykst.. og sist men ikke minst det tar en menneske alder fra man trykker på "open" knappen til cd`en kommer ut :evil: men ser man bort i fra dette virker ting som dem skal..... :x

Lenke til kommentar

Jeg har byttet ide kabler før og sett på alt av master og slave osv. men det hjelper ikke. Jeg lånte en Plextor oss en kompis for å sjekke med akkurat samme innstilningene som på Aopen brennern. Den fungerte akkurat som en brenner skal. Ingen ting feil. Så det er Brenneren og Cd-romen som det er feil med : men men thats life. Blir investering i noe nytt etter Jul så forhåpentligvis blir det bra da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...