Mythos Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jeg vil gjerne ha et forbud snarest. 8428541[/snapback] Du VIL faktisk at staten skal innføre ENDA en teit regel mot oss bilister? 8447275[/snapback] Det er dessverre ofte eneste løsningen så lenge det er så mange teite bilister. Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 jeg vil gjerne ha et forbud snarest. 8428541[/snapback] Du VIL faktisk at staten skal innføre ENDA en teit regel mot oss bilister? 8447275[/snapback] Ironi er tydeligvis vanskelig. Men et forbud er fint for å beskytte disse idiotene mot seg selv. Jeg vil også påpeke at slike vester tar oppmerksomhet bort fra veien og at de dermed potensielt gjør skade når de ligger synlig på denne måten. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Virker omtrent som folk har et problem med et fryktelig vanskelig fremmedord her, nemlig ordet "tilgjengelig": "Du skal til enhver tid ha en refleksvest tilgjengelig i bilen" Hvordan kan noen tolke dette som at man er nødt til å passe på at alle andre trafikanter (eller lovens lange arm, for alt jeg vet) oppfatter at de faktisk har en refleksvest i bilen? Ser til stadighet folk med refleksvesten på dashbordet, hattehylla, og ikke minst tredd over setene Er ikke akkurat det peneste man har liggende fremme og er trafikkfarlig så lenge det trekker bilisters oppmerksomhet vekk fra veien. Selv har jeg min vest under førersetet, og der ligger den både lett tilgjengelig og ute av syne! Forbud snarest, takk. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 haha, i går kom det en fyr inn på verkstedet som hadde tredd refleksvest på begge forsetene i en corsa, så ikke særlig bra ut.. Det med de gamlingene som hadde dem på mens dem kjørte, hahahah fy faen det måtte jo ha sett ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå