frivilje Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Jeg har en HP pavilion dv2130 og en Panasonic 42" plasma. Jeg har lyst til å smelle opp web-tv på tven min (tv2-tippeligaen), men tv'en har bare en komponentinngang, ingen DVI. Hvilken kabel må jeg kjøpe? Vil dette gi en grei oppløsning? På forhånd takk for svar! Mvh. Erlend Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Jeg har en HP pavilion dv2130 og en Panasonic 42" plasma. Jeg har lyst til å smelle opp web-tv på tven min (tv2-tippeligaen), men tv'en har bare en komponentinngang, ingen DVI. Hvilken kabel må jeg kjøpe? Vil dette gi en grei oppløsning? På forhånd takk for svar! Mvh. Erlend 8428416[/snapback] Du kan bruke en helt vanlig VGA kabel, panasonic har VGA inngang. Lenke til kommentar
frivilje Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Jeg har en HP pavilion dv2130 og en Panasonic 42" plasma. Jeg har lyst til å smelle opp web-tv på tven min (tv2-tippeligaen), men tv'en har bare en komponentinngang, ingen DVI. Hvilken kabel må jeg kjøpe? Vil dette gi en grei oppløsning? På forhånd takk for svar! Mvh. Erlend 8428416[/snapback] Du kan bruke en helt vanlig VGA kabel, panasonic har VGA inngang. 8428626[/snapback] Nå er jeg passe oppgitt her, først var jeg og kjøpte en vga-kabel, men det viser seg at panasonicen ikke har vga inngang. Da gikk jeg og kjøpte en s-video til s-video, men den passa heller ikke.. Panasonicen ser ut til å ha bare komponentinngang og scart. Noen som vet hvordan jeg kan få løst dette?? Er desperat, skal se fotballkamp kl 16... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Det finnes scart "kontakter" med s-video inngang bak, å jeg vil tro at det funker edit: leif Endret 21. april 2007 av daruu Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Daruu har rett, finnes SCART til s-Video med stereophono, så du trenger også sikker minijack til stereophono kabel. Lenke til kommentar
frivilje Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Daruu har rett, finnes SCART til s-Video med stereophono, så du trenger også sikker minijack til stereophono kabel. 8435763[/snapback] Hmm.. Hvor får jeg kjøp en slik overgang? Kan jeg bruke den s-videon jeg har nå og koble på en enkel overgang? Bor i Oslo, så tilgangen til butikker er relativt stor.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Daruu har rett, finnes SCART til s-Video med stereophono, så du trenger også sikker minijack til stereophono kabel. 8435763[/snapback] Hmm.. Hvor får jeg kjøp en slik overgang? Kan jeg bruke den s-videon jeg har nå og koble på en enkel overgang? Bor i Oslo, så tilgangen til butikker er relativt stor.. 8435805[/snapback] Vil tro de har det på de fleste elkjøp,expert osv, ihvertfall de butikkene med litt størrelse Det skal gå ann å bruke den du har ja edit: leif igjen Endret 21. april 2007 av daruu Lenke til kommentar
frivilje Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Daruu har rett, finnes SCART til s-Video med stereophono, så du trenger også sikker minijack til stereophono kabel. 8435763[/snapback] Hmm.. Hvor får jeg kjøp en slik overgang? Kan jeg bruke den s-videon jeg har nå og koble på en enkel overgang? Bor i Oslo, så tilgangen til butikker er relativt stor.. 8435805[/snapback] Vil tro de har det på de fleste elkjøp,expert osv, ihvertfall de butikkene med litt størrelse Det skal gå ann å bruke den du har ja edit: leif igjen 8435822[/snapback] Takker for alle svar! Nå har jeg fått kjøpt meg s-video overgang til scart og har kobla opp tven.. Hvordan får jeg tven til å vise det som vises på pc-skjermen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 cloning av skjermbildet, høyreklikk på skrivebords bakgrunnen, velg skjermkort instillinger, noen kort kan du fikse på i hoved vinduet, andre må inn i avanserte instillinger.... har 2 linker som kanskje er til hjelp: http://www.hjelp-pc.no/html/modules.php?na...=article&sid=42 http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...d=MIGR-58625#ie Lenke til kommentar
frivilje Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 cloning av skjermbildet, høyreklikk på skrivebords bakgrunnen, velg skjermkort instillinger, noen kort kan du fikse på i hoved vinduet, andre må inn i avanserte instillinger.... har 2 linker som kanskje er til hjelp: http://www.hjelp-pc.no/html/modules.php?na...=article&sid=42 http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...d=MIGR-58625#ie 8436397[/snapback] Tusen tusen takk! Fantastisk, da er det oppe og går her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå