rolvs Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Nå har jo Netcom lansert HSDPA nett i sentrale deler av Oslo. Noen som har prøvd ut dette tilbudet og kan komme med tilbakemelding på hvordan farten og ping-tiden er? Vært gøy å høre. Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ja jeg har prøvd det, jeg må si at jeg er ganske imponert over farten, veldig, veldig rask... ping tiden har jeg dessvere ik sjekket ut ennå... men som sagt så er HSDPA ganske imponerende... Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 ja jeg har prøvd det, jeg må si at jeg er ganske imponert over farten, veldig, veldig rask...ping tiden har jeg dessvere ik sjekket ut ennå... men som sagt så er HSDPA ganske imponerende... 8451570[/snapback] Hvilke hastigheter fikk du i praksis? Kom tilbake med det og sjekk ping tiden da.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 ja jeg har prøvd det, jeg må si at jeg er ganske imponert over farten, veldig, veldig rask...ping tiden har jeg dessvere ik sjekket ut ennå... men som sagt så er HSDPA ganske imponerende... 8451570[/snapback] Hvor i Oslo testet du? Lenke til kommentar
Sam47 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jug spurte host Netcom butikken på Oslo S og fikk svaret at de bare tester HSDPA is Nydalen, men har ingen konkrete planner om lansering av HSPDA. Forsetter med gammeldags 384K mens resten av Europa bruker HSDPA da...... Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jug spurte host Netcom butikken på Oslo S og fikk svaret at de bare tester HSDPA is Nydalen, men har ingen konkrete planner om lansering av HSPDA. Forsetter med gammeldags 384K mens resten av Europa bruker HSDPA da...... 8644189[/snapback] Da er nok kanskje ikje Telebutikken Oslo S helt oppdatert Hva med å spørre dem som burde vite sånt - 05050? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå