Raste Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hallo. Jeg har Vista Ultimate og får ikke koblet til trådløs. Jeg trodde først at det var noe galt med routern, så jeg kjøpte ny. Men det var det ikke. Er det noen som kan hjelpe meg? Sitter nå på Lan og prøvde ekstern nettverkskort og det funket. Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hadde også problemer med wlan da jeg installerte vista, men mitt problem var at jeg installerte softwaren til det trådløse kortet. Avinstalerte dette og alt i orden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Men jeg har innebygd nettverkskort i laptopen. Og mener du at jeg må laste det ned fra side? Endret 20. april 2007 av Raste Lenke til kommentar
indus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har du oppdatert drivern til nettverkskortet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Nei, men den har funket før. Men plutselig så klikket alt. Lenke til kommentar
indus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Prøv det du å se om det funker. Det gjorde jeg Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du kan koble deg med endten windows måten eller programvaren som følgte med kortet/pc-en. Hvis begge er satt på vil det bli kluss.. I windows kan du høyreklikke den trådløse tilkoblingen/ egenskaper / trådløs.. en plass der kan du velge om windows skal brukes til oppkoblingen eller ikke... Håper det hjalp Lenke til kommentar
indus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Sikkert litt dumt spørsmål, men har du slått på Wifi på pcn din? - Altså, dei fleste pcene nå til dags har en knapp der du kan stenge av trådløs tilkopling. Så vist den er av, får du ikke noe signal da står det i windows sin wireless sak "Finner ingen trådløse nettverk. Er du sikker på at du har på det trådløse kortet ditt?" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Har slått den på ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå