Jakoozie Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg har nettopp fått meg ny iPod (den andre ble ødelagt). Men hvordan legger jeg filmer innpå? Jeg har en 30gb versjon, sannsynligvis/forhåpentligvis en ny versjon. Jeg har prøvd videora converteren og jeg har prøvd å legge filmene rett inn på iTunes. (Legg til fil) De filmene jeg har prøvd å se er MPEG-4 filer. Hvordan gjør jeg? Endret 20. april 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du må jo først konvertere filmene til Mpeg 4 format. Dette har du gjort så legger du filmene nn på itunes og siden du har en ny iPod så skal den jo synke med en gang du kobler iPoden til pcen. Da skal filmene bli lagt over automatisk til iPoden sammen med sanger. Funker ikke dette? Kommer det noen meldinger opp når iPoden er ferdig synka med pcen. slik som: Kan ikke legge inn "Klikk #3" på Min iPod. Siden filformatet ikke er støttet av iPoden. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Nei, jeg får ikke til å legge dem inn på iTunes. Trenger jeg kanskje en oppdatert versjon? Hvordan skal jeg legge til filmer til iTunes egentlig? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Drag and drop skal fungere, hvis ikke kan du bruke fil > importer tror jeg. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Der hvor du lagra Video convertern er det en mappe som heter videos, der blir videoene du converterte lagret. Bare og dra dem fra der og over i Itunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå