LinnKatrine Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg er ei 17 år gammel jente, som veier ca. 67 kilo, og er 175 cm høy. Jeg vil bli kvitt magefettet og få litt smalere lår. Akkurat slik vil jeg se ut: Det er ikke det at jeg føler meg feit, men vil ha en mer smidig, fast kropp. Kan noen hjelpe meg å sette opp en plan over trening og kosthold. Har absolutt ingen anelse om hva jeg skal spise og hvor ofte jeg skal trene. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har absolutt ingen anelse om hva jeg skal spise8427901[/snapback] Hva spiser du nå da? Skriver du det ned kan vi foreslå forbedringer. Ellers kan du hente mange tips ved å lese selv på nett om kosthold. Begynn f.eks. på iform.no eller treningsforum.no hvis du vil utvide kunnskapene dine. og hvor ofte jeg skal trene. 8427901[/snapback] Det spørs litt hva du trener og hvor motivert du er Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Det spørs litt hva du trener og hvor motivert du er 8430148[/snapback] Og hvis du bare er sånn halvveis motivert kan du bare glemme den kroppen der til sommeren. Skal du oppnå den må du være nokså dedikert, trene og spise riktig. Endret 20. april 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå