Gå til innhold

BF 1942 - mod?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

det er mange MODer ute.

-Desert Combat er nokk den beste (men den er ikke ferdig. det er bare en prøve verson)

-Så finnes det en mod som gjør allt mye mer realtistisk...

-Bold mod

-Conflinkt i Somalia

-det finnes også mange mod som forander ting og tang...

Lenke til kommentar

Testa ut desert combat modden nå.. er ikke så utrolig begeistret enda, men dette her kan bli bra. likte spessielt A-10 den herja vilt.

men d er ett par ting jeg ikke helt ser for meg som air to air kamper. i den farten har jeg liten tro på noe serlig air to air, + at det var endel mangler, men det er jo ikke så inmari rart da siden det bare en en prøve prøve versjon.

men ting du lurer på eller trenger å laste ned til bf stikk innim www.bfcentral.com

Lenke til kommentar
Testa ut desert combat modden nå.. er ikke så utrolig begeistret enda, men dette her kan bli bra. likte spessielt A-10 den herja vilt.

men d er ett par ting jeg ikke helt ser for meg som air to air kamper. i den farten har jeg liten tro på noe serlig air to air, + at det var endel mangler, men det er jo ikke så inmari rart da siden det bare en en prøve prøve versjon.

men ting du lurer på eller trenger å laste ned til bf stikk innim

www.bfcentral.com

husk at dette er en ALPHA verson. det betyr at de bare er tidlig i utviklings fasen. de lanserte denne fordi de trenger hjelp til å fjerne bugz og slikt...

Lenke til kommentar

men ting du lurer på eller trenger å laste ned til bf stikk innim

www.bfcentral.com

husk at dette er en ALPHA verson. det betyr at de bare er tidlig i utviklings fasen. de lanserte denne fordi de trenger hjelp til å fjerne bugz og slikt...

som jeg sa jeg vet at det er en alfa og jeg regner med at ting blir kongebra når de kommer ut med en ferdig versjon

Lenke til kommentar
http://coldsteeldesigns.com/streaming/weenie.php  lite med mod, men artig alikevell :-)

Liten klassiker det der...en av de første BF filmene som kom ut (som ikke var offisielle da), så den er jo litt gammel men morsom for det!

Men nå kryr det jo av stuntvideoer, sjekk ut NBrigades sine stuntvideoer!

EDIT: litt off-topic siden det er Day of Defeat videoer, men disse 2 er himla morsomme!

DoD Danceparty

DoD push crotch...

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke prøvd CiS, men den er vel kun ute i RC0.2 (Release Candidate 0.2) så hva forventer du? De fleste BF mods er unge uansett hvordan du snur og vender på det, så det vil gå en stund før vi får mods som virkelig er fri for bugs o.l. Give it time...

Fullt klar over at det er RC2 => Forventer at den blir bedre. Skulle jo bare mangle. Men den ER ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...