NeoGeo Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Er det noen bra mod'er til BF1942 som faktisk er ferdige? Finner bare work in progress prosjekter. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Desert Combat er jo ute nå i en public alpha. Meget overbevisende mod vil jeg si, gleder meg til de virkelig får ferdig en beta Du kan lese mer om den her og her Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 det er mange MODer ute. -Desert Combat er nokk den beste (men den er ikke ferdig. det er bare en prøve verson) -Så finnes det en mod som gjør allt mye mer realtistisk... -Bold mod -Conflinkt i Somalia -det finnes også mange mod som forander ting og tang... Lenke til kommentar
guten Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Noen adresser til disse moddene utenom Desert Combat ? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 jepp... kan finne noen til deg Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Testa ut desert combat modden nå.. er ikke så utrolig begeistret enda, men dette her kan bli bra. likte spessielt A-10 den herja vilt. men d er ett par ting jeg ikke helt ser for meg som air to air kamper. i den farten har jeg liten tro på noe serlig air to air, + at det var endel mangler, men det er jo ikke så inmari rart da siden det bare en en prøve prøve versjon. men ting du lurer på eller trenger å laste ned til bf stikk innim www.bfcentral.com Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Testa ut desert combat modden nå.. er ikke så utrolig begeistret enda, men dette her kan bli bra. likte spessielt A-10 den herja vilt. men d er ett par ting jeg ikke helt ser for meg som air to air kamper. i den farten har jeg liten tro på noe serlig air to air, + at det var endel mangler, men det er jo ikke så inmari rart da siden det bare en en prøve prøve versjon. men ting du lurer på eller trenger å laste ned til bf stikk innim www.bfcentral.com husk at dette er en ALPHA verson. det betyr at de bare er tidlig i utviklings fasen. de lanserte denne fordi de trenger hjelp til å fjerne bugz og slikt... Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Testa ut desert combat modden nå.. er ikke så utrolig begeistret enda, men dette her kan bli bra. likte spessielt A-10 den herja vilt. men d er ett par ting jeg ikke helt ser for meg som air to air kamper. i den farten har jeg liten tro på noe serlig air to air, + at det var endel mangler, men det er jo ikke så inmari rart da siden det bare en en prøve prøve versjon. men ting du lurer på eller trenger å laste ned til bf stikk innim www.bfcentral.com husk at dette er en ALPHA verson. det betyr at de bare er tidlig i utviklings fasen. de lanserte denne fordi de trenger hjelp til å fjerne bugz og slikt... som jeg sa jeg vet at det er en alfa og jeg regner med at ting blir kongebra når de kommer ut med en ferdig versjon Lenke til kommentar
HWE Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Conflict in Somalia er ihvertfall IKKE kongebra. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå har jeg ikke prøvd CiS, men den er vel kun ute i RC0.2 (Release Candidate 0.2) så hva forventer du? De fleste BF mods er unge uansett hvordan du snur og vender på det, så det vil gå en stund før vi får mods som virkelig er fri for bugs o.l. Give it time... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jepp.. det er jo ikke så mange ukene siden man fikk muligheten til å begynne å redigere og lage moder... venter noen månder så kommer vi nokk til å se mange bra modz til BF. Lenke til kommentar
zedty Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 http://coldsteeldesigns.com/streaming/weenie.php lite med mod, men artig alikevell :-) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 http://coldsteeldesigns.com/streaming/weenie.php lite med mod, men artig alikevell :-) Liten klassiker det der...en av de første BF filmene som kom ut (som ikke var offisielle da), så den er jo litt gammel men morsom for det! Men nå kryr det jo av stuntvideoer, sjekk ut NBrigades sine stuntvideoer! EDIT: litt off-topic siden det er Day of Defeat videoer, men disse 2 er himla morsomme! DoD Danceparty DoD push crotch... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det blir også jobbet på en Black Hawk down mod. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det blir også jobbet på en Black Hawk down mod. Jupp, for mer info om BHD mod'en les her Lenke til kommentar
HWE Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Nå har jeg ikke prøvd CiS, men den er vel kun ute i RC0.2 (Release Candidate 0.2) så hva forventer du? De fleste BF mods er unge uansett hvordan du snur og vender på det, så det vil gå en stund før vi får mods som virkelig er fri for bugs o.l. Give it time... Fullt klar over at det er RC2 => Forventer at den blir bedre. Skulle jo bare mangle. Men den ER ikke bra. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 noen lager også Codename Eagle mod! den kan jo også bli litt spenende CE er oppfølgeren til BF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå