cp-nilsen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Finnes det (billige) kabler/adaptere for å koble en vanlig pc-skjerm til en s-video kilde? Fant noen på utenlandske nettbutikker, men de var svindyre. Har også funnet billige kabler VGA - S-video. Hvorfor finner jeg ikke noe tilsvarende som funker andre veien? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hmm. Hvis du har lest overalt og ikke har funnet noe adapter finnes det nok sikkert ikke. Hvorfor det ikke er motsatt vei var et dundrane bra spørsmål. Det er jo sikkert en eller annen her på forumet som kan lage det for deg, hvis noen signer seg opp...Eller så er det bare UMULIG, rett og slett... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er vel kanskje ikke så mange monitorer som takler S-Video (Y/C) signal vil jeg tro... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 På en god del tv skjermer jeg har sett, har det vært S-video inngang. Er dette på veien ut? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå var det ikke TV-skjermer han spurte om, men monitorer ("PC-skjermer")... Lenke til kommentar
Cassi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har også funnet billige kabler VGA - S-video. Hvorfor finner jeg ikke noe tilsvarende som funker andre veien? 8427825[/snapback] Burde du ikke kunne snu en slik kabel motsatt vei? er den ikke han i begge ender, eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er nok det samme på s-videoen, men ikke på VGAen, hvis jeg heller ikke tar HELT feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå