smalltowngangster Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 lol.. tenk en jackhammer i en panda... fjerne bakluka og laget baffel Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) lol.. tenk en jackhammer i en panda... fjerne bakluka og laget baffel 8460736[/snapback] hehehe sjekk hva Techpoint her på forumet har i pandaen sin du Endret 24. april 2007 av Typhon Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) i know.. .er forum slave jeg, så har fått med meg det på div forum.. ganske værst den.. drøyt å kunne krabbe inn i porten på kassa for å koble elementer.. lo når jeg så det Endret 24. april 2007 av smalltowngangster Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Techpoint, så finner man riktig bruker. Panda er en grom bil. Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 skal da leite lenge etter styggere bil enn panda da.. men det er visst sjefer til db.. bra den kan brukes til noe fins det noen ur-pandaer igjen i norge som ikke er full av stereo tro? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå står jo denne bilen helt åpen i et ganske stort rom, så di fyller rommet med 136 db, ikke bilen, noe som jeg syns er ganske imponerende. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg kan ikke fysikken min nok til å vite hvorvidt det stemmer det du sier der, DraZen, men nå lå jo dB-måleren rett foran et av elementene. Lyden avtar jo, dess lengre vekk du går...? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Holy shit. Tipper man hører den fra god avstand, uansett. Tviler på at de maxa ut krafta helt..? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Holy shit. Tipper man hører den fra god avstand, uansett. Tviler på at de maxa ut krafta helt..? 8481180[/snapback] Stemmer nok det, hadde mer å gå på. Forsterkerne som "maxa" Lenke til kommentar
epifant Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg er nok ennå en av dem som synes Jackhammer er et tåpelig PR-produkt (selv om det dessverre funker som faen, alle rånere synes den er sååå phet). - Den er ganske stor, men det finnes en god del større elementer - Den kan spille høyt, men det er det MANGE andre elementer som gjør - Den er (naturlig nok) grisete tungdrevet, noe som bare blir flåsete når man tross alt kan oppnå det samme med mindre elementer og enormt mye mindre watt. Det blir som å lage en 4000-hesters trailer som klarer kvartmila på åtte blank. Imponerende, joda. Men man klarer fint det samme med 400 hk i en langt mindre bil.. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kunne ikke vært mer enig med epifant her. Hvem har enten råd eller plass til en sånn en i en bil? For det første: Greit nok at elementet koster en halv formue, men må ha forsterkere OG strøm til dette her. IKKE billig det heller. Så etter det da, må du ha en stor bil. For dette beistet krever ingen 30 liter lukket kasse, men flere hundre. Show? jada... noe annet... tja... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det som er litt dumt oppi det hele er jo at det er et fungerende PR-triks, men hvor mange av de som lar seg påvirke vet at det er MTX som produserer Jackhammer? Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Siden "Jackhammer" omtrent bare blir brukt, akk av navnet "MTx" i showet, så tror jeg nok det er rimelig mange. "WOW, it's not one... but TWO! MTx Jackhammers!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå