ahpadt Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei Har et kjapt spørsmål: Er det verdt prisforskjellen å kjøpe et S-PVA-panel over A-MVA? I snitt så ligger vel en S-PVA drøye 1000,- over MVA.. EDIT: Rettet opp noe.. Endret 20. april 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Mva, MerVerdiAvgift? Hva slags produkt er det snakk om? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 http://www.flatpanels.dk/paneltek.php Multidomain vertical alignment. Om det lønner seg eller ikke varierer veldig, du får gjerne hva du betaler for. Om det lønner seg, kommer ann på kravene dine, og hvilke modeller det er snakk om. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei Prisforskjellen er på ca 1500 og med S-PVA vil jeg få en tomme ekstra. Tenker på Eizo sin S2XXX-serie. EDIT: Ja, jeg liker å legge penger i skjerm. Er kanskje den dyreste komponenten jeg kjøper. Endret 20. april 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg vet ikke helt. Av LCD-paneltyper er det kun IPS som gjelder for min del, pga. innsynsvinkel og hurtighet. S-PVA viser for store forskjeller i mørke nyanser mellom senter og sidene på skjermen, og bildet kan endre seg markant bare en flytter hodet litt. Nye A-MVA skal være bedre. Spør gjerne her: forums.anandtech.com www.hardforum.com Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Spør gjerne her:forums.anandtech.com www.hardforum.com 8430480[/snapback] Passer egentlig greit.. http://www.prad.de/en/guide/ergebnis_auswa...t=find+displays S2000 er A-MVA. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Tror det blir S2000 (a-mva).. Noen inspill før jeg evt bestiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå