TST Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Siste nytt om neste generasjon edderkopp. Se videoen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg må si dette spillet har utviklet seg.. det gikk fra et spill som så ok ut til å være noe jeg garantert kjøper når det kommer ut Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Digget Spiderman 2 jeg, så skal ikke se bort ifra at jeg kjøper dette. Morsomt å bare slenge rundt med Spidey. Vil se en film med litt mer ingame jeg. Noen som vet om en slik en eksisterer på nettet? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har spilt spiderman på xbox, ikke spesielt imponerende. Svinge rundt i byen i 5 min så er man lei. Men dette spillet såg seriøøøst bra ut! Dette skal prøvest og skaffest om det er bra. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har spilt spiderman på xbox, ikke spesielt imponerende. Svinge rundt i byen i 5 min så er man lei. Men dette spillet såg seriøøøst bra ut! Dette skal prøvest og skaffest om det er bra. 8427820[/snapback] Om du dømmer spill etter 5 minutter, så tror jeg ikke Spiderman 3 blir noe forskjellig akkurat. Spiderman 2 til konsoll er et av de beste spillene basert på film som er laget (konsollutgaven). Glad de satser på mer Spiderman 2 elementer enn Ultimate Spiderman hvertfall, det spillet var dårlig i forhold. Tenk å ta vekk kampsystemet og spidersense.... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Gleder meg vilt til dette spillet. Bare håper det ikke blir som på spiderman 2: Playstation 2 versjonen var drit bra, mens PC versjonen sugde helt maximalt. PC versjonen må bare bli bra!! EDIT: Har nå lest uoffisielt at PC versjonen blir "portet" av X-box 360 versjonen, det vil vel si at den blir omtrent helt lik Noen som kan bekrefte om dette stemmer? Endret 21. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bare så trist at det vi får se fra spillet i denne videoen er 98% cutscenes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg