RustedRazor Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Stort sett hver gang jeg slår på maskinen min, starter den på nytt igjen før jeg er kommet helt inn. Ofte starter den på nytt tre-fire ganger før jeg får gjøre noe. Når jeg først har kommet inn i xp og har brukt et program eller spilt et spill en liten stund starter den på nytt igjen. Flere ganger har jeg også kommet nesten helt inn i windows, og så låser maskinen seg på et splash-bilde -> reboot. Maskinen er omtrent ubrukelig over lengre tid. Har den først stått et døgn uten å ha blitt brukt, har den låst seg slik at jeg må starte på nytt.. Jeg hadde 2000 en liten stund, da fungerte alle programmene mine perfekt! Jeg vet at flere har dette problemet, men er det noen som har en løsning på det? Er det noe jeg har utelatt her, blir jeg glad om noen kan si meg hva. Mvh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Quote: RustedRazor skrev (2002-12-20 21:14):Stort sett hver gang jeg slår på maskinen min, starter den på nytt igjen før jeg er kommet helt inn.Ofte starter den på nytt tre-fire ganger før jeg får gjøre noe. Når jeg først har kommet inn i xp og har brukt et program eller spilt et spill en liten stund starter den på nytt igjen. Maskinen er omtrent ubrukelig over lengre tid. Har den først stått et døgn uten å ha blitt brukt, har den låst seg slik at jeg må starte på nytt.. Jeg hadde 2000 en liten stund, da fungerte alle programmene mine perfekt!Jeg vet at flere har dette problemet, men er det noen som har en løsning på det?Er det noe jeg har utelatt her, blir jeg glad om noen kan si meg hva.Mvh Kjør en virus scann, og defragmentering er ikke å forakte. Oppdater drivere til hovedkort, chipset, raid-drivere og lignende. Hjelper ikke dette så ta å flash bios til siste version. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå