mghogli Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hepp! Mitt gode Koss headset som har vært min trofaste lydkilde i de siste åra tok kvelden i går. Jeg skulle ta dem på meg å spille en omgang BF2, men det resulterte bare i et blåmerke i venstre tinning da øretelefonen på samme side knakk med et smell. Plastbitene sprutet, og jeg orker ikke begynne å lime på noe slikt.. Så da vil jeg gjerne ha tips til gode headset, som for det meste skal brukes til spilling. Det må være mic på, men behøver ikke koste mer enn 500-600 kr. Takker for alle gode tips Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Selv bruker jeg SteelSeries H5, og det fungerer ypperlig til spilling. God lyd, og det sitter godt. Du merker knapt at det er der engang. Anbefales. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Icemat Siberia, har dette selv og er veldig fornøyd. Er greit å kunne plassere micen der du vil ha den. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Icemat Siberia, har dette selv og er veldig fornøyd. Er greit å kunne plassere micen der du vil ha den. 8433191[/snapback] Husk at dette headsettet er skjørt og tåler litt for lite. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hmm, har hatt mitt i noen måneder og det har gått i bakken alt for mange ganger. Det fungerer helt fint fremdeles, ikke så mye som en skramme i det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hmm, har hatt mitt i noen måneder og det har gått i bakken alt for mange ganger. Det fungerer helt fint fremdeles, ikke så mye som en skramme i det. 8433684[/snapback] Tok litt mer enn et par måneder før mitt tok knekken, og kommer litt an på fallhøyde, men generelt sett er plastikken det er laget av alt for dårlig og ikke sterk nok etter min mening. H5 er dessuten mye bedre å ha på ørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå