Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan møtte du kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gangen vi møttes var da jeg og en kompiss skulle ta med en annen kompiss ut på byn for første gang siden han ble 18, og vi var på forspiel hos henne. Men hun hadde da type (en fyr jeg kjente sånn halveis men er kompiss med nå) og likte henne utrolig godt fra denne gangen, men kunne jo ikke gjøre noe med det siden hun hadde type...

Så traff jeg henne på fest et par mnd senere og hun var da uten typen sin som hun kranglet mye med på den tiden, og snakket mye med henne den kvelden. Hun gjorde det også slutt med typen denne kvelden og da gikk hun hjem like etterpå.

Så skulle jeg og en kompiss på byn en dag rett etter sommerferien og hun skulle vist være med. Kompissen min drakk for mye før vi stakk på byn og han endte med og spy i byn og lurte oss med at han skulle gå hjem. Så det endte med at det ble jeg og hun som var igjen og danset og koste oss. Ble litt klining utover kvelden også. Så ble vi sammen et par uker dette og har vært sammen i 6måneder nå :love:

Fikk forvrig høre av henne at hun hadde likt meg allerede fra første gangen..

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Møtte kjæresten min på blink.no av alle steder. Snakket sammen der i omtrent ett år før vi møttes den 24 mai i fjor. Den 26. mai var vi sammen hele kvelden å så på film. 27. Mai var vi offisielt sammen, snart 11 måneder er vi fortsatt sammen og har det like bra som i sommer- og vårmånedene i fjor :D

Lenke til kommentar

På den lokale puben. For å gjøre en ikke så veldig lang historie enda kortere så satt jeg å slang med leppa og trudde jeg var skikkelig sjarmerende, og ho gikk fem på... :thumbup: Nå sitter jeg her noen år seinere med samme dama og to unger. Utrolig hvordan tiden flyr... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hun flytta inn i huset next door, men ble ikke skikkelig kjent med henne før konftur i niende :)

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Jeg møtte henne her på forumet og kom i snakk med henne (Darkness|).

Etter en stund ble jeg sykemeldt fra jobben over en lengre periode og bestemte meg for å bruke tiden til å besøke henne. Ting gikk bra og vi flyttet sammen sommeren 2005.

Nå i juli skal vi gifte oss :)

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Traff hverandre da vi var .. omtrent tolv og ti år?

Så ti år senere kom hun innom en plass jeg stod vakt, og praten

begynte. Jeg fikk DET crushet på henne, og etter 5 måneder viste det

seg at hun skulle begynne og jobbe med meg. (Gjett hvem som

pushet frem å ha opplæring på henne? :)) Så etter to uker sa det

Bang, og vi ble sammen.

31 Januar reiste hun til Sydney for å studere, og nå om 3 uker (11 mai)

reiser jeg ned til henne.. Ofrer alt for den dama. Og i september flytter

vi sammen i Oslo ;) (hopefully)

edit: Jeg er vekter på fjerde året, og hvor kult er det ikke å kunne si at jenta

mi har vært vekter ôg?

Endret av Chri3tian
Lenke til kommentar

Vi gikk på samme skole i et år. Etter hvert i det skoleåret så begynte vi å være litt med hverandre og sånt. Plutselig var vi kjærester, og har vært det i to år snart!

Katrine, du er gull for meg :love:

Endret av Andreas-J
Lenke til kommentar

Jeg falt pladask for min nåværende samboer, Mari, på bursdagen til ei felles venninde i Mai 2005 (venninden heter for sakens skyld Maj :p ). Mari derimot falt ikke for meg med en gang, men på en bursdagsfest for min bestevenn (Eskil, kjæresten til Maj), rundt 27.september samme år, fant Mari ut at hun likte meg. Begge var sjenerte og ingen turte ta det første steget.

Langt om lengre, og lengre om langt, den 20. oktober sendte Mari en SMS til meg hvor det sto at hun likte meg. Jeg svarte jo selvfølgelig det samme tilbake. Dagen etter skulle Mari og Maj bort for helgen til Solhaug Ungdomsklubb. De kjedet seg tydeligvis, for de prøvde å lure oss med at de fortsatt var på Solhaug, men de kom hjem samme kveld. Den kvelden delte jeg og Mari vårt første kyss. Ganske pinlig, da vi begge var uoppmerksomme, fordi Maj bare dyttet oss sammen. Men 9 dager og masse klining senere, den 30. oktober 2005 ble vi sammen. Og sammen har vi vært nå i snart et og et halvt år. Det må vel sies at vi flyttet sammen den 14. september 2006, og lever lykkelig sammen enda =)

Tusen takk for teknologi, venner og men kjære samboer!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Edit: Fyllte ut litt mer. Desto mer, desto bedre.

Endret av brlehn
Lenke til kommentar

Har ikke noe kjæreste for tiden, men kan vel snakke om x'ene mine.

Nr. 1 var venn av en venn av meg. Husker ikke helt hva som skjedde, men plutselig var det hun jeg var med og ikke vennen min.

Nr. 2 snakket jeg med på en venn sin msn, køddet meg godt, og hun var med på alt siden vi ikke kjente hverandre og hun todde aldri vi kom til å møtes. Seinere på dagen møter jeg på hun på butikken. Faen så flau hun er, men hun inviterer meg med på fest. The rest i history.

Nr. 3 møtte jeg en gang jeg ranglet tundt i byn, dritings som få. Aner ikke hva jeg sa til hun, men da vi tilfeldigvis møttes på fest et halvt år seinere var det hun som prøvde seg på meg, og jeg var ikke vond å be da hun spurte om jeg ville sove hos hun.

Nr. 4 hadde jeg kjent lenge. Og så helt uten forvarsel kom hun og la seg i sengen min, og spurte om jeg kunne holde rundt hun og varme hun (hører vel med til historien at vi var på hyttetur og det var minus 20 ute og ca pluss 9 inne i hytten).

Det var vel alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...