Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Farlig med såpe på penis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Husker helsesøstra sa i sjuende til oss at vi kanskje burde gjøre det uten såpe fordi da kunne det svi litt. Eneste hun sa, så regner med det går greit, og hvis det ikke svir, noe jeg aldri har opplevd, er det jo ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Gjett hvem jeg tenker på i dusjen, liksom.  :love:

8429783[/snapback]

Såså, nok OT :p

Jeg bruker både helt vanlig såpe, har aldri hatt noe problemer :)

8429796[/snapback]

Med det nicket og den avataren hadde jeg trodd du var unormalt stor fan av intimsåpe. :p Eller er jeg helt ute på jordet nå?

Endret av Windkin
Lenke til kommentar

Man kan si mye rart om produsentene og markedsføringen dems, men det er faktisk slik at de forskjellige delene på kroppen har både forskjellig ph-verdi og bør også vaskes med andre såper og tilføres andre kjemikalier/vitaminer en andre områder. Slik er det faktisk.

Men når det er sagt så vil de fleste med noelunde sunn og oppegående hud faktisk klare seg veldig bra med generelle flerbrukssåper. Så lenge man ikke er følsom, allergisk eller har andre behov tror eg de fleste opplever det som godt fungerende.

Eg bruker 3 såper når eg dusjer, en til håret, en til kroppen og en til intime områder(bla under armene). Men det er på ingen måte krise dersom eg går tom for en av dem. Men over lang tids bruk merker eg forskjell og foretrekker best-egnet såpe for jobben.

Men slik er det for meg da :)

Og eg kan godt tenke meg at kvinnens kjønn har enda større behov for intimsåpe enn menn... men hvor skal mennenes tissefanter en vakker dag da? ;) Dessuten kan eg ikke tenke meg at det er så veldig behagelig når guttene tar av seg bokseren og det både lukter og smaker axe/lano/axe/loreal/doubledusj/head&shoulders...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
hva skal du ellers vaske kuken med da??

8430382[/snapback]

Vann så klart? Selv gjør jeg det med såpe. Har aldri kjent noe sviing.

Var det helsesøstra sa hvertfall. :)

Lenke til kommentar

Husker en gang jeg benyttet en shampo på penisen og vasket ikke den vekk. Dagen etter var hele kuken rød, Corpusen ( som skafte består av) var hard som en stein og det var når jeg ikke hadde ereksjon (slapp) så penisen ville stikke rett ut i steden for å henge ned. Jeg regner med at noe også skjedde med urinrøret da jeg ikke klarte å pisse rett men strålen delte seg og gikk i alle retninger. Et slikt søl har jeg ikke vært vitne til før (!) Dessuten hadde forhuden blitt så stram at jeg umulig klarte å dra den tilbake. Dagen etter mistet jeg MASSE hud, det bare falt av som nyklippet hår. De neste dagene måtte jeg gå med en solbrent- følende penis. Huden føltes som lær/appelsin og jeg trodde et øyeblikk jeg hadde gjort noe som ville være permanent. Pga denne appelsin lignede huden mistet jeg også mye følelse i skafte og tro meg, Å ha en penis uten nesten noe følelse er UTROLIG skremmende. Heldigvis ga det seg etter en uke men en ting var sikkert; Såpe/shampo skal vaskes godt av. Ikke finn på å ha det liggende på en stund. Da kan du som meg risikere å få en allergisk reaksjon som vil sende kuken gjennom den mest utrolige reisen den noen sinne har deltat i og den reisen er lite behaglig.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...