Gamlemor Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg hadde en diskusjon med noen kompiser for lenge siden, egentlig bare vitnet jeg til en diskusjon siden jeg ikke har peiling. Men uansett, er det slik at såpe gjør slemme ting med penis? Hvis ja, hva? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 har aldri opplevd noe farlig av såpe - og fanten blir vasket hver dag Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Vet ikke, men de lager jo intim-såpe. Den må da ha noen fordeler foran vanlig såpe? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Har brukt såpe på spettet i alle år og den har fortsatt ikke ramlet av, så tviler på at det skal være farligt. Vet jo at enkelte såpeleverandører forsøker å prakke på oss mannfolka såpefrie produkter til intimvask fordi det er så mye bedre å bruke, og sopp og bla bla bla. Men sitter med en følelse at det handler mer om å skape ett marked framfor noe annet. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Har brukt såpe på spettet i alle år og den har fortsatt ikke ramlet av, så tviler på at det skal være farligt. Vet jo at enkelte såpeleverandører forsøker å prakke på oss mannfolka såpefrie produkter til intimvask fordi det er så mye bedre å bruke, og sopp og bla bla bla. Men sitter med en følelse at det handler mer om å skape ett marked framfor noe annet. 8427276[/snapback] Enig, sitter på her også! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 jeg har lest at det er annen ph-verdi på understellet enn det er er på resten av kroppen. derfor er det laget såpe for underlivet med mer "riktig" ph-verdi. det skal gå greit å bruke vanlig såpe og det eneste den gjør er å forstyrre ph-balansen i området. hvor skadelig dette er vet jeg ikke.... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Det er annen ph-verdi på kvinners kjønn De kan godt nytte av Dr. Greve osv. Men oss menn trenger ikke "intimsåpe" for å vaske oss under forhuden. Legg merke til at jeg er ingen lege, men dette er hva jeg har hørt av naturfaglærere osv. Endret 20. april 2007 av BeFs Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg vet at damer ikke bør, for da er det lettere å få sopp. Men vet ikke helt om det er det samme med gutter. Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Lano for liten og lano for stor har nå funka her i ei god stund nå. ikke hatt sopp eller andre småskumle greier heller så Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Lano for liten og lano for stor har nå funka her i ei god stund nå. ikke hatt sopp eller andre småskumle greier heller så 8428283[/snapback] Lano sitnker spy, da! Tenk litt på dama som skal ha sex med deg Lenke til kommentar
JimL Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Lano sitnker spy, da! Tenk litt på dama som skal ha sex med deg 8428315[/snapback] Hehe, er ikke noe problem for tia, men skal ha det i bakhodet etterhvert Når vi nå først er åpne og ærlige, kan du anbefale ei såpe som er mirann-godkjent da? ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Vet ikke, men de lager jo intim-såpe. Den må da ha noen fordeler foran vanlig såpe?8427275[/snapback] De er mye mildere og bedre egnet til vask der nede. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hehe, er ikke noe problem for tia, men skal ha det i bakhodet etterhvert Når vi nå først er åpne og ærlige, kan du anbefale ei såpe som er mirann-godkjent da? ^^ 8428332[/snapback] He he.. Jeg vet ikke helt. Har ikke helt oversikten over gode såper lengre. Vi får satse på at du får svar fra noen andre forumsberter. Endret 20. april 2007 av Mirann Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Ta-da! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Ska ikke være noe problem å ta såpe på penisen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Helst ikke under forhuden, etter hva jeg har lært, ettersom det forstyrrer PH-verdien i underlivet. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Bare sørg for å skyll godt, så er ikke det noe problem. Endret 20. april 2007 av BeFs Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Bare sørg for å skyll godt, så er ikke det noe problem. 8429459[/snapback] Enig med den! Så lenge du skyller godt bør det ikke bli noen problemer, og bruk gjerne en litt mildere såpe f.eks Asan Mann som er nevt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Ta-da! 8428428[/snapback] Hihi Endret 20. april 2007 av Intimvask Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Ta-da!8428428[/snapback] Hihi 8429767[/snapback] Gjett hvem jeg tenker på i dusjen, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå