Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig med såpe på penis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt såpe på spettet i alle år og den har fortsatt ikke ramlet av, så tviler på at det skal være farligt.

 

Vet jo at enkelte såpeleverandører forsøker å prakke på oss mannfolka såpefrie produkter til intimvask fordi det er så mye bedre å bruke, og sopp og bla bla bla. Men sitter med en følelse at det handler mer om å skape ett marked framfor noe annet.

Lenke til kommentar
Har brukt såpe på spettet i alle år og den har fortsatt ikke ramlet av, så tviler på at det skal være farligt.

 

Vet jo at enkelte såpeleverandører forsøker å prakke på oss mannfolka såpefrie produkter til intimvask fordi det er så mye bedre å bruke, og sopp og bla bla bla. Men sitter med en følelse at det handler mer om å skape ett marked framfor noe annet.

8427276[/snapback]

 

Enig, sitter på her også! :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg har lest at det er annen ph-verdi på understellet enn det er er på resten av kroppen. derfor er det laget såpe for underlivet med mer "riktig" ph-verdi.

 

det skal gå greit å bruke vanlig såpe og det eneste den gjør er å forstyrre ph-balansen i området. hvor skadelig dette er vet jeg ikke....

Lenke til kommentar

Det er annen ph-verdi på kvinners kjønn :) De kan godt nytte av Dr. Greve osv. Men oss menn trenger ikke "intimsåpe" for å vaske oss under forhuden.

 

Legg merke til at jeg er ingen lege, men dette er hva jeg har hørt av naturfaglærere osv.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Hehe, er ikke noe problem for tia, men skal ha det i bakhodet etterhvert ;) Når vi nå først er åpne og ærlige, kan du anbefale ei såpe som er mirann-godkjent da? ^^

8428332[/snapback]

He he.. Jeg vet ikke helt. Har ikke helt oversikten over gode såper lengre. ;)

Vi får satse på at du får svar fra noen andre forumsberter. :D

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...