Gjest beritellingsen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Intelligent og politisk actionfilm lages det ikke mye av. Men, i tider der mange synes at deres meninger ikke blir hørt, får til og med underholdningsfilmen brodd og blir avslørende og litt farlig. Les mer Lenke til kommentar
listen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Intelligent og politisk actionfilm lages det ikke mye av. Men, i tider der mange synes at deres meninger ikke blir hørt, får til og med underholdningsfilmen brodd og blir avslørende og litt farlig. Les mer 8427165[/snapback] Nettopp komt hjem fra kino, der jeg har sett Shooter. Gir filmen 9/10, den har alt en actionfilm kan ønske seg, og litt til. Om du liker litt sniping i tillegg er du i himmelen. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Denne hadde alt en kunne ønske av action, men jeg merket hull i historien som gjorde at jeg ikke skjønnte hele logikken bak det. Jeg kjøpte heller ikke skuespillet til Michael Peña. Jeg gir den 5/10. Den oppfyller action-delen, men ikke et fullspekket plott og historielinje som jeg finner god. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje boken er mer utfyllende, den hadde visst detaljen om at Nick Memphis var en eks-sniper som sluttet etter at han skjøt en sivil dame som han senere giftet. Det var et at spørsmålstegnene jeg satt med når jeg vitnet til at denne overnervøse ferske FBI-agenten bla skarpskytter etter noen dager i fjellet. Kanskje det var kort nevnt i filmen, men gikk meg hus forbi, men fint at jeg fant svar på IMDB. Men det skaper for meg nye spørsmål for hans manglende respekt for autoritet og hva som virket på meg som lav selvtillit når han visst i følge folk som har lest boken, har bakgrunn i militæret, der slike ting burde være drillet inn i hodet. Jeg syntes det var også ironisk at selv hovedpersonen kunne spotte det veldig gjennomsiktige plottet like godt som oss andre og sikret seg selv og sine rifler for å til slutt bevise sin uskyld Endret 28. april 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg