NeoGeo Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Lurte bare på hvilke muligheter jeg har med isdn utenom de jeg bruker idag. Det åpenbare er jo dobbel oppkobling. Jeg har Capi2.0 støtte på isnd kortet mitt som bla gjør att jeg kan se hvem som ringer. Jeg bruker programmet ISDNCid. Er det noe annet kult jeg bør teste ut? Går det f.eks og svare med dataen og føre en samtale gjennom den, eller må jeg ha isdn telefon da? Takk for alle svar :smile: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Du kan fint 'ringe' med PC'n. Eneste du trenger er høyttalere og en mic. (Og tlf/isdn linje seff.) Ellers har jeg prøvd ganske avanserte telefonsvarer-program, hvor en kan lage 'menyer' (Trykk 1 for Kåres telefonsvarer. Trykk 2 for Gamlingenes telefonsvarer. Osv osv.) Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Hva trenger jeg da av programvare? Har ikke funnet noe enda, kun det ISDNCif jeg snakka om. Der kan jeg også legge inn induviduelle telefonsvarere etter hvilke som ringer. Er litt kult. Har mic og høytalere ja, men har aldri klart og faktisk ringe og føre en samtale. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg brukte software som fulgte med på CD'n til ISDN adapteren/modemet. Vet ikke om 'Phone dialer' i Windows kan brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå