sprite2004 Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Noen som har noe tro paa dette? Har ikke faat skjermene ennaa saa kan ikke teste men regner med kj0ling blir et stort problem. Endret 20. april 2007 av sprite2004 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Dette var egentlig spennende. Men du har ikke koblet noen av de i SLI, så ytelsen du får er jo 8800 på.. 6 skjermer.. Hva slags hovedkort er dette? Tenkte først det var micro-atx, men så tenkte jeg at det var et extended atx tower fra lian-li. Forresten kostet vel dette "litt" også Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Haha, noen som har penger til overs eller? Hva skal du oppnå forresten? Trodde man bare kunne ha 2 kort i SLI om gangen jeg. Skaff deg en vifte som blåser fra kabinettdøra og ned på korta, det der blir som en badstue ! Endret 20. april 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
sprite2004 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Haha, noen som har penger til overs eller? Hva skal du oppnå forresten? Trodde man bare kunne ha 2 kort i SLI om gangen jeg. Skaff deg en vifte som blåser fra kabinettdøra og ned på korta, det der blir som en badstue ! 8428347[/snapback] Skal ikke ha SLI. Lenke til kommentar
Bols Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Skal ikke ha SLI. 8429927[/snapback] Tror ikke dette er et veldig bra oppsett. Du vil selvfølgelig få fordelt windows-desktopen over alle skjermene (det ordner windows for deg, ved å fordele arbeidsarealet på alle tre skjermkortene). Men litt av poenget med å bruke 8800-kort er vel at du skal ha bra 3d-ytelse også, og der vil kun et kort (og kun en skjerm) kunne brukes. Direct3D klarer ikke å fordele arbeid på flere skjermkort...til det trengs f.eks SLI. Hvis jeg ikke tar helt feil kunne du fått samme effekt med kun ett 8800-kort, og et par mye billigere kort. Lenke til kommentar
sprite2004 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Skal ikke ha SLI. 8429927[/snapback] Tror ikke dette er et veldig bra oppsett. Du vil selvfølgelig få fordelt windows-desktopen over alle skjermene (det ordner windows for deg, ved å fordele arbeidsarealet på alle tre skjermkortene). Men litt av poenget med å bruke 8800-kort er vel at du skal ha bra 3d-ytelse også, og der vil kun et kort (og kun en skjerm) kunne brukes. Direct3D klarer ikke å fordele arbeid på flere skjermkort...til det trengs f.eks SLI. Hvis jeg ikke tar helt feil kunne du fått samme effekt med kun ett 8800-kort, og et par mye billigere kort. 8430006[/snapback] I verste fall slenger jeg 2 av 8800 over i en annen PC og kj0rer de i SLI. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Skal ikke ha SLI. 8429927[/snapback] Tror ikke dette er et veldig bra oppsett. Du vil selvfølgelig få fordelt windows-desktopen over alle skjermene (det ordner windows for deg, ved å fordele arbeidsarealet på alle tre skjermkortene). Men litt av poenget med å bruke 8800-kort er vel at du skal ha bra 3d-ytelse også, og der vil kun et kort (og kun en skjerm) kunne brukes. Direct3D klarer ikke å fordele arbeid på flere skjermkort...til det trengs f.eks SLI. Hvis jeg ikke tar helt feil kunne du fått samme effekt med kun ett 8800-kort, og et par mye billigere kort. 8430006[/snapback] Det kunne han ikke, pga. da måtte det ene gode kortet ventet på de to dårlige kortene som skulle rendere hver sin frame. Derfor er det lurt at han kjøpte 3x gode kort hvis han skal spille etc. Jeg vet ikke om det er mye spill osv. som faktisk støtter dette osv. Men så veldig spennende! Du må komme tilbake med litt oppdateringer om hvordan det går Uansett, er den skjermen der en realitet? I så fall, gi oss noen linker! Den så utrolig fet ut! Lenke til kommentar
Bols Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Det kunne han ikke, pga. da måtte det ene gode kortet ventet på de to dårlige kortene som skulle rendere hver sin frame. Derfor er det lurt at han kjøpte 3x gode kort hvis han skal spille etc. Jeg vet ikke om det er mye spill osv. som faktisk støtter dette osv. Men så veldig spennende! Poenget er at det ikke GÅR an å spille med tre kort i non-SLI. Bare et av dem kan benyttes, og de to andre (og skjermene som er tilkoblet dem) er passive. Ingen spill støtter uavhengig rendering på flere grafikk-kort samtidig. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 ooohh, Asus hovedkort? den skjermen står sikkert med bitte liten skrift ett eller anet sted at den bare er testet på Matrox Parhelia........... du får iallefall ha lykke til :-) kjøre dette i SLI og benche det hadde vert heftig tror jeg, om drivera støtter det, men mistenker at hovedkortet offisielt bare støtter dAAmit's Crossfire. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Hva skal du bruke skjermoppsettet til? FSX? Lenke til kommentar
sprite2004 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 http://www.digitaltigers.com/zenview-power...e-ultrahd.shtml Der er info om skjermen. Jeg driver med spillutvikling og har ofte spill oppe paa et vindu, visual studio og debuggere, etc i andre vinduer. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Inn i helvete for en skjerm/noen skjermer! Vilha ...men for en pris... og dessuten har jeg ikke plass til den/dem noe sted, med mindre jeg bretter dem rundt alle veggene mine og får 360 panorama tenk så morsomt til mappenavigering, sitte på snurrestol i midten av rommet og rotere rundt blant ikonene Endret 20. april 2007 av G.G. Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) rik onkel i amerika lr?? 30000 i sjerm .. jaja... skal det hver så skal det hver!! trix om det blir varmt er å feste en vifta bak pc som suger ut og krysser kjøleribbene..forsterker bare de viftene som er der frafør..! Endret 20. april 2007 av larsan2 Lenke til kommentar
sprite2004 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 rik onkel i amerika lr?? 30000 i sjerm .. jaja... skal det hver så skal det hver!! trix om det blir varmt er å feste en vifta bak pc som suger ut og krysser kjøleribbene..forsterker bare de viftene som er der frafør..! 8432102[/snapback] Casen har en stor vifte over gfx kortene som suger luften rett ut. Tror gjerne det skal funke, holder paa flytte inn i ny leilighet og har ingenting her saa faar ikke testet noe til jeg faar skjermene paa tirsdag. Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 bestiller du sjermen fra amerika eller? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 såg tøft ut. har du vurdert vankjøling da? det går sikkert ann det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) ah, fremtidens spillpc... så virkelig nice ut. Enten sitter vi alle med en en slik panorama skjerm om noen år, ellers bruker vi enkelt å greit slike briller som projiserer bildet rett på hornhinna. Uansett, 19" LCD er på vei ut Endret 20. april 2007 av apollox Lenke til kommentar
sprite2004 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 bestiller du sjermen fra amerika eller? 8432470[/snapback] Jeg bor i USA Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 bra tippa det med den rike onkelen da!! :!: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Haha! Heftige greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå