Gå til innhold

Stalker - militæret er fiendtlig

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt Stalker-spillet og lurer på noe, er det dumt å angripe soldatene som er under jernbanebroen i nærheten av fabrikken som stakkars Nimble blir holdt fanget i? Det var mulig å betale 500 penger og passere soldatene, men jeg valgte å skyte de ned så jeg kunne ta utstyret deres også. Fører dette til at militæret legger meg for hat? Burde jeg heller betale pengene og forbli nøytral med soldatene før jeg bruker tid på å gå videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Militæret legger deg nok for hat enten om du vil eller ikke. :ph34r:

Mitt råd er absolutt å knerte de, kitet de har kommer absolutt fint med der i begynnelsen. Men husk at du trenger ikke betale de for å komme til andre siden.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er et hull i gjerdet på høyre siden.
Lenke til kommentar
Hva med militærbasen som er like ved startbunkeren? Er de også alltid fiendtlig? Hvis de er det kan jeg bare fortsette og se om det skjer noe spennende. Forresten syntes jeg Stalker ligner litt på Fallout2-spillet, bare i 3D, stemningen er ganske lik.

8427230[/snapback]

Basen helt ved starten vakter grensen ut av zonen. Altså ikke meningen at du skal den veien. I de aller fleste tilfeller er militæret fientlig innstilt mot deg, kun et fåtall ganger hvor de snakker før de skyter.

Enig i sammenligningen med Fallout. Første jeg tenkte på da jeg hørte om spillet. :)

Lenke til kommentar

Alt og alle i militæruniform er uforutsigbare elementer om du lar dem være i fred - skyt dem først, de kan ikke gjøre noe for deg uansett.

Dette gjelder forresten kun i Stalker, ikke på åpen gate i virkeligheten. :]

Og ja, Stalker drar tankene tilbake til Fallout. Ikke bare med stemningen og den litt post-apokalyptiske følelsen, men også hvordan det er å spille et singleplayerspill som er et så utmerket produkt at det drar deg helt inn.

Lenke til kommentar
Hva med militærbasen som er like ved startbunkeren? Er de også alltid fiendtlig? Hvis de er det kan jeg bare fortsette og se om det skjer noe spennende. Forresten syntes jeg Stalker ligner litt på Fallout2-spillet, bare i 3D, stemningen er ganske lik.

8427230[/snapback]

Den militærbasen er nok fientlig de og. Den basen kommer du tilbake til i et senere mission, men før det skjer er det ingen vits å dra dit siden den er helt på kantet av mapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...