Gå til innhold

Endring angående 14-tegnsregelen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/me frykter spammen... sånn som på Catchgamer.no sitt forum..

8429542[/snapback]

Trur ikkje du skal bekymre deg over det, sjølv om regelen forsvinn som fysisk begrensning så vil forsatt regelverket dekke spam og andre meiningslause poster. Det blir bere at det er mulig å poste dei men moderatorene eller det nye brukarmoderering-systemet tar hand om dei.

Litt meir jobb for moderatorene.

Lenke til kommentar
Kjekt i babetråden! Bare bilder, drit i skriften. Hvem bryr seg?!

8428770[/snapback]

URL-linking til bilder krever da som regel over fjorten tegn, så jeg forstår ikke helt problematikken rundt akkurat Babetråden :shrug:

8429018[/snapback]

Da skjønner ikke jeg hvorfor folk skriver *14tegnbpalfafa* osv...

Lenke til kommentar
Det er bra at regelen forsvinner, men vi har jo allerede sett at den blir misbrukt. Gjerne ved at folk qouter, og setter inn en smiley som svar.

Noe som dette:

Jeg liker ikke 14-tegnsregelen

:yes:

Håper dere får fikset noe som stopper dette. :)

8436181[/snapback]

Eit sånt innlegg kan bli posta sjølv utan denne regelen, det er sånt du skal rapportere. :yes:

Fjern nå den sperren, da! Er der fortsatt.

8498333[/snapback]

Såså, trur ikkje det hjelp å mase på dei, ting tar tid. :)

Lenke til kommentar

Har det kommet et nytt spam-system nå?

Jeg har postet et par lange guider med mye tekst her i forumet. Jeg kan ikke oppdatere disse lengre fordi jeg blir stoppet av "anti-spam" systemet.

Endret av HavarN
Lenke til kommentar
Jeg har postet et par lange guider med mye tekst her i forumet. Jeg kan ikke oppdatere disse lengre fordi jeg blir stoppet av "anti-spam" systemet.
Det same skjedde med ein tråd eg har. Ueland trudde problemet var ordet free, som vart gjentatt ein del gonger, og dermed utløyste antispamsystemet. Han skulle tenkje litt på det, og prøve å finne ei løysing so raskt som mogeleg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...