ryggemann Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Finnes det et et program som lar oss avlese cpu frekvens/viftehastighet/temperatur i 3d spill (permanent eller ved et tastetrykk) ? Slik som f. eks. OSD i ati tools... Takk for svar! Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det finnes Men ikke spørr hvor.. En kamerat har ett tastatur som kan vise slikt i ett LCD display.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Finnes det et et program som lar oss avlese cpu frekvens/viftehastighet/temperatur i 3d spill (permanent eller ved et tastetrykk) ? Slik som f. eks. OSD i ati tools... Takk for svar! 8426331[/snapback] Everest. Gå til options og velg OSD Panel. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ekke Everest blitt betalvare nå? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) ekke Everest blitt betalvare nå? 8437180[/snapback] Joda, men det finnes sikkert demoversioner med samme funksjon. Ellers finnes det andre måter og skaffe det på som jeg ikke vil nevne her. EDIT: Her finnes trial. Endret 21. april 2007 av todda7 Lenke til kommentar
ryggemann Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 ekke Everest blitt betalvare nå? 8437180[/snapback] Joda, men det finnes sikkert demoversioner med samme funksjon. Ellers finnes det andre måter og skaffe det på som jeg ikke vil nevne her. EDIT: Her finnes trial. 8437259[/snapback] OSD i everest virker bare i windows... Forsvinner i spill... Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hm, spiller windowed da eller? I såfall kan man jo bare trykke CTRL + SHIFT + ESC og legge den på linja, så får man jo CPU bruk der. Ellers så finnes det jo noe som heter Sysmetrix som jeg bruker. Den syntes jeg er kjekk. Edit: Sysmetrix viser hvor hardt CPU`en jobber, bruk av RAM, lagringsplass og netthastigheter opp/ned. Ikke helt sikkerpå om det er dette du er ute etter. -B- Endret 21. april 2007 av Phrenetic Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 ekke Everest blitt betalvare nå? 8437180[/snapback] Joda, men det finnes sikkert demoversioner med samme funksjon. Ellers finnes det andre måter og skaffe det på som jeg ikke vil nevne her. EDIT: Her finnes trial. 8437259[/snapback] OSD i everest virker bare i windows... Forsvinner i spill... 8438121[/snapback] Ikke vis man velger "Vær øver alle vinduer" eller noe sånt.. har brukt det selv.. Lenke til kommentar
ryggemann Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 ekke Everest blitt betalvare nå? 8437180[/snapback] Joda, men det finnes sikkert demoversioner med samme funksjon. Ellers finnes det andre måter og skaffe det på som jeg ikke vil nevne her. EDIT: Her finnes trial. 8437259[/snapback] OSD i everest virker bare i windows... Forsvinner i spill... 8438121[/snapback] Ikke vis man velger "Vær øver alle vinduer" eller noe sånt.. har brukt det selv.. 8443159[/snapback] Hei, eg velger det... Og det ligger øverst på skrivebordet, men blir ikke med inn i spill... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det finnes Men ikke spørr hvor.. En kamerat har ett tastatur som kan vise slikt i ett LCD display.. 8436412[/snapback] Tastaturet er et Logitech G15 Får det for 600kr, så er vel litt dyrt å invistere i et nytt tastatur bare for skjermen, men hvis man trenger nytt tastatur uansett sååå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå