untouch4ble Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Merkelig spørsmål, men jeg lurer på om hva dere tenker om dere ser en gutt med Prada mobil? Er ikke Prada et dame merke? Jeg vurderer nemlig og skaffe meg den. :!: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Prada er et motemerke, og personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot å bruke en Prada-telefon (... og nei, jeg er ikke jente) Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg er jente og har kjempelyst på den. Men min pappa er veldig maskulin, og han synes den er "stilig" Kjøp den du, så kan du gi den til meg om du føler at du begynner å miste manndommen... Endret 20. april 2007 av angellwax Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Det var godt å høre. Da tror jeg det er på tide å skifte ut min 8800. Kvaliteten blir kanskje ikke den samme, men er lei trynet av min gamle. Endret 21. april 2007 av untouch4ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå