bosverd Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Sånn var det, har min Maxtor stående veed siden av min data, står helt fint å sånn. Men så får den fjollete hunden vår til å bekke den ned fra bordet på en eller annen måte. Siden da har ingen data reagert eller noe når jeg kobler den til via USB , men den lager en slags tikkende lyd, så kommer det en slag alarm tone da. Noen som vet hva som har hendt? eller noen som har hatt en lignende hendelse? Takker å bukker for alle svar jeg kan få Endret 20. april 2007 av bosverd Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) harddisk + kraftig sjokk = død harddisk (vanlegvis), iallefall viss den var på. desverre... Endret 19. april 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
bosverd Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) harddisk + kraftig sjokk = død harddisk (vanlegvis), iallefall viss den var på. desverre... 8426431[/snapback] nææææææiiii jaja, da får jeg se inmaten på den da, hihi Uansett ville jeg likt å vite hva den lyden var ... Mista innmari my Info, Filmer, Muikk, Drivere, stiler osv da -.- Veldig kjipt Endret 19. april 2007 av bosverd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå