Espein Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Litt glad for at jeg ikke kjøpte politiradio alikvel etter å ha lest det du ovenfor linka til.Blitt bortkasta penger for min del. 9190929[/snapback] Tja, spørs hvor du bor det. Er fortrinnsvis Oslo og nærliggende områder som får det først. Bor du i Nordnorge kommer det vel ikke før i 2015. 9191004[/snapback] Haha, tja. Fra Oppland. Politiet her går via Gudbransdalen Politiet "kanalen". Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Haha, tja. Fra Oppland. Politiet her går via Gudbransdalen Politiet "kanalen". 9191374[/snapback] Da er vi to, og jeg vurderer å kjøpe meg en fortsatt. Om det dukker opp noe billige VHF-scannere... Greit å ha, selv om man skal ha stor respekt for bruken av noe slik og ikke misbruke det man hører. Både for sin egen og andres del... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Haha, tja. Fra Oppland. Politiet her går via Gudbransdalen Politiet "kanalen". 9191374[/snapback] Da er vi to, og jeg vurderer å kjøpe meg en fortsatt. Om det dukker opp noe billige VHF-scannere... Greit å ha, selv om man skal ha stor respekt for bruken av noe slik og ikke misbruke det man hører. Både for sin egen og andres del... 9193294[/snapback] Jeg overgikk meg selv.. Jeg bestilte en scanner idag Er mange år før hele TETRA er ferdig uansett, dessuten finnest det mye annet å lytte på en politi, ambulanse og brannvesen. Ble denne sammen med en bil-lader Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg overgikk meg selv.. Jeg bestilte en scanner idag Er mange år før hele TETRA er ferdig uansett, dessuten finnest det mye annet å lytte på en politi, ambulanse og brannvesen. Ble denne sammen med en bil-lader 9193643[/snapback] Grattis. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Fikk min politiradio idag, tok noen timer før jeg var IN..Har mye igjen å lære. Ganske morsomt for meg, og jeg bor i Oppland! Dere i Oslo har det nok morsomt Fikk inn 2 svensker, sikkert trailersjofører. De babla om noe godis og at han ble forbanna. Anbefales! Endret 7. august 2007 av Espein Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fikk min politiradio idag, tok noen timer før jeg var IN..Har mye igjen å lære. Ganske morsomt for meg, og jeg bor i Oppland! Dere i Oslo har det nok morsomt Fikk inn 2 svensker, sikkert trailersjofører. De babla om noe godis og at han ble forbanna. Anbefales! 9228882[/snapback] PM meg om du hører noe spesielt artig fra Lillehammer da, sånn inntil jeg evt. får meg egen scanner. ;P Hehe... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fikk min politiradio idag, tok noen timer før jeg var IN..Har mye igjen å lære. Ganske morsomt for meg, og jeg bor i Oppland! Dere i Oslo har det nok morsomt Fikk inn 2 svensker, sikkert trailersjofører. De babla om noe godis og at han ble forbanna. Anbefales! 9228882[/snapback] PM meg om du hører noe spesielt artig fra Lillehammer da, sånn inntil jeg evt. får meg egen scanner. ;P Hehe... 9228890[/snapback] Om jeg får inn signalet, tviler litt. Hadde nok gjort det med en antenne utendørs Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Om jeg får inn signalet, tviler litt. Hadde nok gjort det med en antenne utendørs 9228974[/snapback] Ja det var det da. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Update: Politiradioen fungerer supert fortsatt! Her i det lille tettstedet jeg bor får jeg som oftest inn samtaler fra Luftambulansen, Gudbrandsdal politiet og turister med walkie talkie(morsomt noen ganger :!: ). Får inn andre ting også men det er disse som er mest aktive. På Otta får jeg inn Taxi Sentralen som er morsomt til tider, og ja, vi har prøvd å ringt inn dit og hørte oss selv Anbefaler fortsatt å kjøpe en! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Leter etter en selv nå, siden jeg er på Gjøvik for tida er det mye å høre på sikkert. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Leter etter en selv nå, siden jeg er på Gjøvik for tida er det mye å høre på sikkert. 9385226[/snapback] Dittvalg.no har en del. Har selv Uniden USC230. Anbefaler de i litt høyere pris som har Close call funksjon. Ganske genialt. Dessuten kan man programere den jeg har via pc med et program som man kan laste ned gratis, fullversjon koster penger. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nyttig å vite, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Her er en gave til trådstarter fra meg http://www.kjeltring.com http://www.home.no/dalacowboy/ Endret 20. september 2007 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Her er en gave til trådstarter fra meg http://www.kjeltring.com http://www.home.no/dalacowboy/ 9535188[/snapback] Hjertlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå